"המשפחה מרוסקת"

מחריד: טרגדיה משולשת – האב ושני בניו נפטרו מקורונה

תמונה – פרטי
בלתי נתפס: אב ושני בניו נפטרו בזה אחר זה לאחר שנדבקו בנגיף קורונה. המשפחה המרוסקת אף אינה יכולה לקבל מנחמים בצורה מלאה. לשלושה לא היו מחלות רקע.

זה נשמע ונראה כמו תסריט מתוך סרט אימה קיצוני במיוחד, אבל הטרגדיה הבלתי נתפסת הזו התרחשה במציאות. משפחה שלמה ממושב אחיסמך התפרקה בתוך פחות מחודש. גלית שקמה, בת המושב, איבדה אב ושני אחים בזה אחר זה בתוך ימים, לאחר שאביה ושני אחיה חלו בנגיף הקורונה. האב, אליהו בן ה-77, אושפז לאחר שסבל מסיבוכים מהמחלה. מיד אחריו שני בניו של אליהו, רחמים בן 58 ואברהם בן 53, הובהלו לבית החולים גם הם ואושפזו בחדרים המסוכים לחדר אביהם. את התוצאה הטרגית אף אחד לא היה יכול לשער – שלושתם הלכו לעולמם.

האב אליהו באמצע, אלי משמאל ורחמים מימין (צילום: באדיבות המשפחה)

"כשהתחילו הסליחות, אבא אמר שלפחות בסליחות הוא רוצה להיות, אחרי חצי שנה שלא היה בבית הכנסת", סיפרה גלית בראיון לעופר חדד ב-"מהדורה ראשונה" בערוץ 12. "הוא שמר על הכללים, אבל הסתבר שהיו שני מאומתים ולצערנו זה כבר היה מאוחר מדי. אחי נדבק, אבא שלי נדבק, ועוד מספר מתפללים בבית הכנסת". הוסיפה.

לאחר המוות של אליהו, אב המשפחה, מספרת גלית שהשקיעה את כולה בתפילות להחלמת אחיה: "כל מי שהתקשר לנחם אותי, ביקשתי ממנו פשוט, אין לי זמן כרגע לבכות על אבא, עם כל הכאב, תתפללו על האחים שלי. אברהם בהתחלה היה במצב יותר טוב, הוא אפילו אמר לי "עוד יומיים אני משתחרר". ופתאום אחרי שאבא נפטר הוא פשוט קרס".

שלושה בני המשפחה שנפטרו לא חלו במחלות רקע, מספרת גלית גלית: "חוץ מסוכרת, לא הייתה להם שום מחלת רקע, הם היו אנשים בריאים לחלוטין, לא היה צפי בכלל, לא חשבתי שזה ככה יסתיים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.