התווכח ונדקר

דקר ופצע קשה את חברו שהתווכח עימו על קורונה

תמונה – דוברות המשטרה
שניים התווכחו על נגיף קורונה, בתגובה דקר האחד את חברו ופצע אותו באורח קשה בשביל עפר.

זה נשמע כמו סיפור הזוי במיוחד, והוא אכן הזוי, אבל זה מה שקרה לגבר שהעז להתווכח עם חברו על נגיף הקורונה. בן 32 מהיישוב שעב שבצפון מואשם כי דקר את חברו בבטן, בראש וברגליו לאחר ובשל ויכוח שהתפתח ביניהם ועסק בנושא הקורונה,

הנדקר פונה לבית החולים כשהוא במצב בינוני עד קשה. בכתב האישום החמור מתואר כיצד הנאשם הדוקר נהג ברכב עם חברו עד שהגיעו לשביל צדדי באזור משגב, שם הוא דקר שוב ושוב את חברו ונמלט מהמקום.

למשטרה נודע על אירוע החמור מדיווח שהגיע שהתקבל מיד לאחר האירוע. עובר אורח סיפר למשטרה שראה בכביש עפר צדדי בין היישובים שורשים ויובלים אדם פצוע מוטל על האדמה. שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום, אבל בתחילה הבחינו רק בכתמי דם. לאחר מכן השוטרים מצאו את הקורבן ואת חברו במרפאת "טרם" בכרמיאל. משם, הפצוע פונה באורח בינוני עד קשה למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

בחקירת המשטרה נמצא כי ביום האירוע נפגשו השניים ביער יחד עם שני חברים נוספים ובין החבורה התפתח ויכוח שעסק בנגיף הקורונה. בשלב מסוים פנה הנאשם לקורבן והציע לו לעלות לרכבו והשניים נסעו מהמקום. הנאשם נסע לכיוון כביש 784 ושם פנה בכביש מילוט, יצא מהרכב לעבר כיסא הנוסע והחל לדקור את הקורבן, ואז כאמור נמלט מהמקום.

הקורבן הצליח להתקשר לחבר אחר, וזה הגיע ולקח אותו למרפאה בכרמיאל. לאחר החקירה פרקליטות מחוז חיפה החליטה להגיש כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה שלצידה עונש מאסר לתקופה של 20 שנים, החזקת סכין ואיומים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.