לא נרתע

מ"מ מפכ"ל המשטרה: "נאכוף את חוקי הכנסת גם בלי תמיכה ציבורית מלאה"

תמונה – דוברות המשטרה
ניצב מוטי כהן, העומד בראש המשטרה, סיפק גיבוי לשוטרים ביום שאחרי ההפגנה בתל אביב: "לא נעצום עין נוכח הפרות חוק בוטות. מחזק את ידיהם של המפקדים והשוטרים שניצבים מול אתגרים מורכבים ומשימות רבות נוכח חוסר הערכה מתמשך".

בבוקר שאחרי ההפגנה בתל אביב, בה השתתפו על פי הערכות 2000 מפגינים, מתייחס הבוקר ממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, לביקורת שנשמעה בחלק מכלי התקשורת על האכיפה שהפעילו השוטרים במהלך ההפגנה ואמר: "נאכוף את החוק גם כשאין להם תמיכה מלאה בקרב כל הציבור, וגם שהם אינם לטעמם או רוחם של מפריו"

עוד הוסיף כהן ואמר: "לצערי יש מי שמפרים את החוק ולא נשמעים להוראות השוטרים. לא נעצום עין נוכח הפרות חוק בוטות, במחאות או בכל מקום אחר". מ"מ המפכ"ל חיזק את ידיהם של המפקדים והשוטרים בשטח. "הם ניצבים מול אתגרים מורכבים ומשימות רבות", מסר. "חוסר ההערכה מתמשך".

הוא הוסיף: "אני קורא לציבור כולו ללא יוצא מן הכלל להישמע להוראות החוק ולשוטרים הפועלים לאוכפו. אנו נמשיך לבצע את תפקידנו באופן מקצועי וענייני וללא מורא. נמשיך לאכוף את החוק והתקנות ללא משוא פנים ולשמור על שלום הציבור, ביטחונו ובריאותו". מפקד מרחב ירקון, תנ"צ דני לוי, אמר אמש לשוטריו: "אנחנו כרגע מתמודדים עם עדר ללא רועה, אני דורש מכם לנהוג בנחישות – לא לוותר לאף אחד. כל מי שצריך לחלק לו דוח לעשות זאת, אם זה הפרת סדר או סכנה לבריאות הציבור. כל מי שלא עומד בכללים – לתת לו דוח".

עוד נמסר מהמשטרה אמש, לאחר המעצרים שבוצעו: "מפגינים רבים הפרו את הסדר, חסמו צירים, התעלמו מהוראות השוטרים, ונקטו באלימות פיזית ומילולית. חלקם הגדול הפרו בבוטות את תקנות שעת החירום כשהתקהלו ללא שמירת מרחקים, לא עטו מסיכות וסיכנו את בריאות הציבור. המשטרה לא תאפשר הפרות כה בוטות של החוק והסדר הציבורי במחאות ובכל מקום אחר, ותמשיך לפעול בנחישות וללא משוא פנים היכן שיידרש ומתי שיידרש".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.