תתפטר?

פרשת גילה גמליאל – המשטרה מתערבת, כל הפרטים

תמונה – רפי קוץ, לע"מ
משטרת ישראל בוחנת עדויות וממצאים שונים בפרשת הפרת ההנחיות של השרה גילה גמליאל ויתכן וצפויה כבר היום להוציא הודעה לציבור.

ראש ענף החקירות במשטרה, סנ"צ רועי ולדמן, אומר הבוקר במהלך ריאיון שהעניק לגל"צ: "נפרסם היום את ממצאי הבדיקה. אנחנו בוחנים את החומרים על התנהלותה. אם צריך, נבצע גם חקירה פרונטלית", על פי טענת המשטרה, השרה גילה גמליאל בעצמה הודתה כי עברה על ההנחיות ותשלם את הדו"ח. מדובר בדו"ח מנהלי, בשלב זה לא מיוחסת לה שום עבירה פלילית. מי שיכריע בנושא הוא היועמ"ש.

רקע, כזכור – בעיתון "הארץ" פורסם על ידי העיתונאי חיים לוינסון כי השרה גמליאל התפללה בבית כנסת בעיר טבריה ביום הכיפורים, מקום הנמצא מרחק 150 ק"מ מביתה שבצפון תל אביב, זאת בניגוד להנחיות עליהם החליטה הממשלה בה היא חברה כשרה, ושם, בבית הכנסת, כך על פי החשד – נדבקה בנגיף הקורונה. עוד דווח כי בתחילת החקירה האפדימיולוגית שביצע משרד הבריאות, גמליאל ניסתה לכאורה להטעות את אנשי המשרד ולחמוק מהם. במשרד הכחישו אמש את הדברים, ובתגובת המשרד נכתב: "השרה שיתפה פעולה עם החקירה".

שר המדע יזהר שי מכחול לבן התייחס לפרשה ואמר הבוקר בכאן רשת ב': "אני חושב שצריך לבדוק את הדברים. אני יודע מה הייתי עושה במקומה. אם הדברים המתוארים הם נכונים – הייתי לוקח את האחריות ומתפטר". יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט אמר לגל"צ: "מציע שכל אחד יתמקד בעצמו, הכי קל כל הזמן להאשים אחרים. לא נוהג לבעוט במי שכבר נמצא על הרצפה". גמליאל עצמה התנצלה אתמול ומסרה: "טעיתי בשיקול דעתי והיה מקום לנהוג אחרת. אני מבקשת להתנצל על כך בפני הציבור, ומודיעה שאשלם את הקנס הנדרש".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.