יעמוד לדין

ההתעללות בכלב בבת ים: כתב אישום נגד החשוד

תמונה – צילום מסך
המשטרה הודיעה כי היום ככל הנראה יוגש כתב אישום נגד האדם שנצפה בסרטונים המזעזעים מתעלל בכלב

כתב אישום צפוי להיות מוגש היום בבימ"ש השלום בתל אביב נגד תושב בת ים (35) המואשם בהתעללות בבעל חיים: בעקבות דיווח שהתקבל ביום ג אודות חשד להתעללות בכלב על ידי בעליו , בבת ים, החשוד (35, בת ים) נעצר בו בלילה והמשטרה פתחה בחקירה שכללה איסוף ראיות מהיר, גביית תלונות ועדויות.

במסגרת חקירת המשטרה, הוברר כי החשוד איים על בת זוגו לשעבר שיפגע בכלבו כתגובה לפרידתם, מימש את איומו תוך פגיעה חסרת רסן בכלב. החשוד אף שלח לזוגתו לשעבר סרטונים בהם הוא נראה מתעלל בכלבו. אתמול (ד') בית משפט השלום בת״א נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד, תוך שהוא מביע זעזוע ממעשיו של החשוד.

היום צפויה חטיבת התביעות של המשטרה, להגיש נגד החשוד כתב אישום המייחס לו התעללות בבעל חיים ואיומים נגד בת זוגו לשעבר. בנוסף תעתור המשטרה לעצור את החשוד עד תום ההליכים נגדו לנוכח מסוכנותו. במשטרת ישראל נמסר "המשטרה מגנה כל עבירת אלימות ובכלל זאת והתעללות בבעלי חיים המבוצעות באכזריות וללא חמלה ותמשיך לפעול באופן נחוש להפסקתן ולמיצוי הדין עם העבריינים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.