התראיין - והתפטר

טלטלה בבית החולים: פרופ׳ מוטי רביד התפטר אחרי הדברים הקשים שאמר

תמונה – מעייני הישועה
אחרי הדברים הקשים שאמר בריאיון נגד המגזר החרדי - הנהלת בית החולים ׳מעייני הישועה׳ הודיעה על התפטרותו של רביד: ״מוטב היה שהדברים לא היו נאמרים״

דרמה של ממש במערכת הבריאות. פרופסור מוטי רביד, מנהל בית החולים מעייני הישועה שבבני ברק – התפטר מתפקידו. הרקע להתפטרות: ביקורת קשה בעקבות דברים שאמר נגד המגזר החרדי בריאיון לתקשורת.

מבית החולים נמסר: "הנהלת בית החולים מעייני הישועה מביעה צער מדבריו בתקשורת בימים האחרונים של פרופ' רביד שבהם השמיע דברים פוגעניים שלא יאמרו כנגד הציבור החרדי בכלל ורבניו בפרט.
בעקבות הדברים הגיש הבוקר פרופ' רביד את התפטרותו בפני הנהלת בית החולים. לאור התקופה הקשה והמאתגרת בה נמצאת מערכת הבריאות, מועד עזיבתו ונוהל חפיפה עם מחליפו מסוכם מול הנהלת בית החולים. הנהלת בית החולים מודה לפרופ' רביד על תרומתו הרבה להעלאת רמת הרפואה בבית החולים.

לגופם של דברים. מיותר לומר כי הדברים שנאמרו ראויים היו שלא יאמרו. והנם ההפך הגמור מעמדת והשקפת בית החולים. בית החולים אשר נוסד כבית חולים קהילתי על מנת לתת מענה לצרכים המיוחדים של ציבור שומרי התורה והמצוות וכפוף מאז ועד היום לועד ההלכה שבראשות גדולי התורה שליט"א גאה להמשיך לשרת את הציבור על כל גוניו תוך כדי שמירה על קדושת החיים וערך חיי אדם על פי תורתינו הקדושה כפי שנעשה עד היום. בית החולים ימשיך בעבודת הקודש של הצלת חיי אדם מבלי להיגרר אחר שיח פופוליסטי הקיים לצערינו בשעה קשה זו", לשון הודעת בית החולים.

כזכור, רביד התראיין לכאן רשת ב', אמר פרופסור רביד על חלקים במגזר החרדי: "יהיה עוד גל תחלואה. אני מקווה שהוא לא יהיה גדול מאוד, אבל הוא יהיה. השאלה היא כמה אנשים אחרים הם ירצחו", עוד אמר רביד: "זה באמת אחד האירועים הפרועים ביותר שהיו בהיסטוריה של מדינת ישראל. לא היה עד היום קהל שלם שפורק עול בצורה כזאת והורג אנשים. אני לא מבין מה הקשר בין דת לבין מה שהם עושים. הם התחנכו לקבל הכל ולא לתת כלום במשך שנים. אין קשר בין אמונה ודת למה שהם עושים".

לדבריו, "האוכלוסייה בבני ברק שונה. רוב האנשים מנסים לשמור על ההנחיות אבל חלקם הגדול לא ממש מצליח כי העיר מאוד צפופה, והצפיפות היא אורח חיים ואי אפשר אחרת". עם זאת הוסיף: "גם בבני ברק יש שכונות חסידיות שהתושבים בה מצפצפים על ההנחיות, ושיחות עם הרבנים לא יעזרו. מה שקורה היום זו פריקת עול – הרבנים איבדו שליטה. החסידים שלהם מבינים שזה לא כפייה, ולכן הן עושים מה שבא להם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.