פוטרה לאלתר

המעשה המביש והפיטורים המידיים מבית החולים

תמונה – ישראל שירן
עובדת קבלן ערביה פוטרה מבית החולים הדסה עין כרם לאחר שכיבתה לכאורה נרות שבת וחג שהדליקו נשים המאושפזות במחלקה. הסיפור המלא והתיעוד

ישראל שירן מפרסם בחשבון הפייסבוק שלו סיפור מעורר זעם. ישראל, שביקר ביום שישי האחרון בבית החולים כחלק מהתאוששות לאחר ניתוח, נתקל לדבריו בעובדת בבית החולים שניגשה אל נרות השבת אותם הדליקו נשים יהודיות שהיו במקום – וכיתבה אותם, לטענתו במכוון. ישראל שאל את העובדת לפשר מעשיה אך זו התעלמה וצחקה.

עוד מספר ישראל, "בשבת האחרונה אשר כידוע היתה גם חג שמחת תורה היינו זוגתי שתחיה ואנכי במחלקת פלסטיקה בהתאוששות שלאחר ניתוח. בערב שבת, בזמן הדלקת נרות שבת צעדנו לעבר העגלה המיועדת לכך בסמוך לחדר האורחים. בזמן הזה כבר הרבה נרות דלקו כולל נר נשמה. כשניה לפני שהגענו אל עגלת הנרות, התקרבה קבוצה של מס' נשים עובדות בית החולים (לבשו "מדים" ולכל אחת היה תג שם) לעבר חדר האורחים אשר לידו נמצאת עגלת הנרות.

Posted by ‎ישראל שירן‎ on Sunday, October 11, 2020

לפתע, מתאר ישראל, אחת העובדות אשר הייתה ללא מסכה על פיה ואפה(!!!) התקרבה אל עבר העגלה ובגסות ירקה ונשפה על הנרות וכיבתה את כל(!!) נרות השבת ואת נר הנשמה שהודלק. חברותיה שהיו עימה, צחקו ממעשיה וכולן נכנסו לחדר האורחים. בשניה שלאחר המעשה המזעזע הזה פניתי אל העובדת שכיבתה את נרות השבת ושאלתי אותה: למה עשית את זה??? היא צחקה לי בפני וצעקה לעברי בנפנוף יד (הספקתי לצלם): "רוח רוח" (אמרה בערבית. כלומר: לך לך). הוצאתי את המכשיר הנייד שהיה אצלי ואת מה שהתרחש ניתן לראות ולשמוע בסרטון"

ישראל ממשיך ומספר: "נציין כי 2 האחיות (ערביה ויהודיה) אשר היו בסביבה הביעו זעזוע ממעשי העובדת ושאלו אותה גם כן : "למה עשית את זה" היא התעלמה מהן והמשיכה בדרכה. עוד נציין כי האחות הערביה אחראית המשמרת ניגשה אלינו ואמרה : "כערביה אני ממש מתנצלת. היא עברה את הקו האדום וזה ממש חמור". האחות השניה אמרה לי: "אני בטוחה שתפעל בהתאם אחרי המעשה הנורא הזה".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר בתגובה: "בית החולים הפסיק את מיידית את עבודתה של העובדת. מדובר בעובדת משק ונקיון המועסקת דרך חברת קבלן והבוקר נמסר למעסיקה כי אינה יכולה להגיע יותר לעבודתה בבית החולים. אנו רואים בחומרה רבה את המעשה הנורא, ומדגישים כי אינו מעיד על כלל אלפי עובדיו של בית החולים, הפועלים מתוך כבוד זה כלפי זה וכלפי כל מטופל באשר הוא, כלפי סמלי אמונתו ומנהגיו. זוהי דרכה של הדסה ומי שאינו שותף לדרך זו – מקומו לא יהיה איתנו! אנו מתנצלים כמובן בפני כל מי שנפגע ממעשים חמורים אלו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!