השטח בוער

נעצר חשוד שחיבל במערכות 'הארץ': "מה אתה רוצה מביבי?"

תמונה – צילום עיתון הארץ
שיבושים נרחבים במערכות עיתון 'הארץ' בתל אביב לאחר נזק שנגרם ככל הנראה ע"י תומך נתניהו שחיבל בארון החשמל ואיים על העיתונאי גידי וויץ. .

בשעות הבוקר הגיע גבר חשוד לבניין של מערכת עיתון 'הארץ' בתל אביב, האיש ניגש לארון החשמל המרכזי וחיבל במערכות השונות שגרמו לשיבושים באתרי הארץ למשך מספר שעות.

לאחר מכן פנה החשוד בצעקות לכתב 'הארץ' גידי וייץ שעבר במקום, "מה אתה רוצה מביבי? איפה הרכב שלך? יש לך רכב פה?", באתר 'הארץ' דווח כי המשטרה הוזמנה אך לא הגיעה בזמן והאיש הספיק לברוח ולהימלט". "הארץ" והעיתונאי גידי ווייץ יגישו היום תלונה רשמית במשטרה.

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על אדם שנכנס לבניין עיתון "הארץ" ברחוב שוקן בתל אביב וביצע נזק לארון החשמל ועזב את המקום. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.