הכסף הגדול

פירות השלום: דליה רבין ואולמרט ביקרו בדובאי

תמונה – טוויטר
בין שלל אנשי העסקים והמשלחות מישראל לדובאי, ח"כ הכנסת לשעבר ובתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין חתמה על מזכר הבנות בדובאי בין קרן אחמד בן זייד אל נהיאן לבין מרכז יצחק רבין. ומי עוד נהנה מהשלום?

זמן קצר לאחר שראש הממשלה נתניהו חתם על הסכמי שלום עם איחוד האמירויות, הגברת דליה רבין חתמה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם קרן פילנטרופיות הפועלת באיחוד האמירויות.

בין שלל משלחות אנשי העסקים ופוליטיקאים לשעבר שהגיעו לדובאי, גם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לא מבזבז זמן וביקר במדינה הערבית בניסיון לפתוח דלתות לעסקאות עם המדינה העשירה

השייח סייף בן זייד אלנחיאן, סגן ראש הממשלה ושר הפנים של דובאי, עם הגברת דליה רבין שהגיעה לביקור בדובאי: "היה לי העונג לפגוש את גברת דליה רבין כדי לחתום על מזכר הבנות בין קרן אחמד בן זייד אל נהיאן למען צדקה והומניטריות לבין מרכז יצחק רבין, במטרה להעניק סיוע הומניטרי למי שמגיע להם מכל הדתות והמינים."

נכדו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, יונתן בן ארצי הודה לשר מדובאי אך שכח להזכיר את ראש הממשלה נתניהו והסעיר את הרשת: "תודה. על הכנסת האורחים והתמיכה שלך בתהליך השלום בין המדינות. אם רבין מסתכל עלינו הוא מאוד שמח. זו המתנה הטובה ביותר שתוכלו להעניק לנו לרגל 25 שנה להתנקשותו שיוזכר בשבוע הבא בישראל."

יועצו של רה"מ נתניהו, טופז לוק הגיב בציניות לבן ארצי: "מהציוץ נשמט שמו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אשר השיג את הסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האימרויות. כנראה בטעות"


ב'גלובס' דווח, כי גם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ביקר בשבועות האחרונים בדובאי יחד עם משלחת של אנשי עסקים מישראל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.