יהי זכרו ברוך

דיווח עצוב: השחקן יהודה ברקן נפטר מנגיף הקורונה

תמונה – ויקיפדיה CC BY-SA 3.0
לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ואושפז בבית החולים, השחקן יהודה בארקן (לשעבר ברקן) הלך לעולמו בגיל 75. יהי זכרו ברוך

השחקן, מפיק ובמאי יהודה ברקן שתפרסם בשנות ה-70 ו-80 בזכות סרטי בורקס שכתב וביים, בהם 'צ'רלי וחצי', 'חגיגה בסנוקר' שהפכו לסרטי קאלט, הלך לעולמו בין שישי לשבת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

יהודה בארקן (75), זוכה פרס מפעל חיים מהאקדמיה לקולנוע הישראלי, אשופז בתחילת החודש במצב בינוני בטיפול נמרץ לקורונה בבית החולים הדסה בירושלים.

מצב של בארקן התדרדר והוא הפך לקשה, כשבארקן סבל מקשיי נשימה קשים בעקבות הקורונה. משפחתו של בארקן ביקשה מהציבור להתפלל לשלומו. במהלך סוף השבוע בארקן הלך לעולמו. ברחבי הרשת התפרסמו הספדים של הגולשים.

בנו יורם הספיד בכאב את אביו המנוח: "אבא שלי, איך אני יכול לרשום עליך בלשון עבר? איך אני יכול לחשוב על החיים שלי שאתה לא חלק מהם? היית אבא מדהים, תמיד היית שם בשבילי ועדיין היית אבא גנוב של מדינה שלמה! היית הגיבור שלי והערצתי אותך. אבא, בא לי שתגיד לי שזה הכל מתיחה, בא לי לשמוע אותך צוחק ובא לי לחבק אותך. תשמור עלי מלמעלה אבא כי אני לא יודע איך בכלל להמשיך את החיים בלעדיך. תצחיק את כולם שם למעלה. אוהב אותך תמיד אבא ומתגעגע ומבטיח לך שאדאג שתמיד ייזכרו כמה מדהים היית!"

ראש הממשלה נתניהו ספד לו: "בשם כל אזרחי ישראל ויחד עם רעייתי שרה אני מבקש להביע תנחומים מעומק הלב למשפחתו של האיש שכולנו אהבנו יהודה בארקן ז״ל. יהודה אהב את העם ואת המדינה אהבה גדולה ושימח דורות שלמים של ישראלים בארץ ובעולם עם יכולות המשחק והקולנוע הכל כך מיוחדים ומלאי הכישרון שלו. הוא יחסר לכולנו מאוד. נמשיך לנצור את יצירותיו ואת נכסי התרבות שהשאיר אחריו. עוד רבות ילומד ויסופר על איש התרבות פורץ הדרך הזה."

מהדסה עין כרם מנמסר: "לפני כארבעה שבועות, לאחר שחלה בקורונה וחלה התדרדרות במצבו. עם הגעתו טופל ביחידה לטיפול נמרץ עקב התדרדרות נשימתית ולאחר מספר ימים הונשם והורדם.
צוות היחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם טיפל יום ולילה בברקן במסירות רבה, תוך שהוא מנסה מספר אפשרויות טיפול על מנת לאוששו. אתמול בערב נפטר ברקן, משפחתו הספיקה להגיע ולהפרד ממנו והודתה בחום לצוות הרפואי שטיפל בו בשבועות האחרונים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!