"רק לא ביבי"

הסכמה באופוזיציה: ח"כ בוגי יעלון לראשות הממשלה

תמונה – ארכיון עמוס בן גרשום
מפלגת 'כחול לבן' שוקלים לתמוך בהצעה של מפלגות האופוזיציה ולהעמיד את ח"כ בוגי יעלון בראשות הממשלה בהצבעת אי אימון שתעלה לכנסת. ח"כ בנט בתגובה: "לא מחליפים טריפה בנבלה". צפו בנזיפה שספג יעלון מרינה מצליח

בתגובה לאיומים של ראש הממשלה נתניהו ללכת לבחירות ולא לקיים את הסכם הרוטציה עם ראש הממשלה החליפי גנץ, העיתונאית רינה מצליח מדווחת ב'אולפן שישי', כי מפלגות האופוזיציה הסכימו יחד בשיחות עם בכירים 'מכחול לבן', להעמיד את ח"כ בוגי יעלון כמועמד מוסכם לראשות הממשלה בהצבעת אי אימון נגד ממשלת נתניהו, זאת בתנאי שלא ירוץ בבחירות הקרובות לראשות הממשלה.

בראיון לרינה מצליח איים השר יזהר שי ואמר: "או תקציב עד סוף החודש או שנתניהו לא ראש ממשלה תוך שבועות"

ממפלגתו של נפתלי בנט נמסר בתגובה לדיווחים: ״לא נהיה שותפים לפוטש בתמיכת היבה יזבק או לתרגילים פוליטיים אפלים. לא מחליפים טריפה בנבלה. יש ללכת לבחירות ולהחליף את ממשלה נתניהו-גנץ הכושלת בממשלה חדשה בראשות נפתלי בנט שתטפל בקורונה, בכלכלה ובאיחוי השסעים בעם״

ח"כ איילת שקד הגיבה גם היא: "לא תודה חברים. אנחנו לא בעניין של ממשלה עם יזבק ושות׳. לא יקרה. הממשלה נכשלה בטיפול בקורונה ובמשבר הכלכלי, הפתרון הוא בחירות והקמת ממשלה מתפקדת, שתעבוד בשביל הציבור, בראשות נפתלי בנט."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!