צפו

נתניהו באזכרת רבין: "יש הסתה מפורשת לרצח ואיש כמעט אינו פוצה פה"

תמונה – ערוץ הכנסת
באזכרה מיוחדת בכנסת לזכר רה"מ יצחק רבין ז"ל, תקף ראש הממשלה נתניהו את ההסתה נגדו ואמר: "יש הסתה מפורשת לרצח ואיש כמעט אינו פוצה פה". אלדד יניב: "נתניהו איש מנוול". צפו

במהלך נאומו כנסת לזכר ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל שנרצח, תקף ראש הממשלה נתניהו והאשים: "אסור לנו לרמוס את חופש הדיבור, אסור לנו לקבל הסתה לרצח מכל צד שהוא, היום 25 שנים אחרי רצח רבין יש הסתה מפורשת לרצח כלפי ראש הממשלה ובני ביתו חדשות לבקרים ואיש כמעט אינו פוצה פה"

אלדד יניב הגיב: "נתניהו זה איש מנוול שרואה את כל העולם דרך החור של התחת שלו. הטיפול בקורונה זה רק לפי מה שמסתדר לו כדי לכדרר את המשפט. ועכשיו ביום רצח רבין הוא נואם בכנסת על הרצח הקרוב שלו ושל משפחתו, כי ״מסיתים נגדנו״.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק תקף בחריפות: "נתניהו מזהם את טקסי הזיכרון ליצחק רבין. האיש שעמד בראש ההסתה שקדמה לרצח, מתבכיין כמו ילד מפוחד. תירגע, נתניהו. איש (חוץ מ׳דנה רון׳) לא מאיים על חייך. השלום של רבין ובגין – הוא האמיתי ובלעדיו גם נרמול היחסים עם מי שמעולם לא לחמו בנו, לא היה אפשרי. בושה וחרפה, לך!"

כתב המשפט של גלובוס אבישי גרינצוויג הגיב: "מיותר מיותר מיותר. גם אם זה נכון, נתניהו לא אמור לעשות את ההשוואה הזאת בעצמו, בטח לא בטקס יום הזיכרון לרצח רבין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.