צפו בוידאו

תיעוד: עשרות דרוזים חוטפים את גופת השייח מבית החולים

תמונה – כאן חדשות
עשרות דרוזים זועמים פרצו בהמוניהם את המחסומים לבית החולים 'זיו' בצפת וחטפו את גופת השייח הבכיר המנהיג הדתי השייח' חסן אלחלבי. ח"כ סמוטריץ': "זה יתפוצץ לנו בפנים הרבה יותר מהר והרבה יותר חזק ומסוכן ממה שאנחנו חושבים". צפו

למרות התיאום המשטרתי, המון דרוזי זועם פרצו בליל שבת לבית החולים 'זיו' בצפת וחטפו את גופת המנהיג הדרוזי חסן אלחלבי שנפטר מנגיף הקורונה.

בראיון ל'כאן חדשות' גינה המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית השייח' מואפק טאריף: "זה לא מייצג את העדה הדרוזית. מנהיגי העדה יסיקו את המסקנות. צריך לברר עם הצעירים הבודדים מה גרם להם לעשות את המעשה"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף: "מדאיג – כן, חריג – למרבה הצער בכלל לא. חלק גדול מהדרוזים בצפון מתנהלים כבר מזמן כמו מדינה בתוך מדינה. זה המשך ישיר של הלינץ' בבית ג'אן לפני כמה חודשים ושל אזלת היד המשטרתית שם. זה יתפוצץ לנו בפנים הרבה יותר מהר והרבה יותר חזק ומסוכן ממה שאנחנו חושבים."

חברת הכנסת הדרוזית ע'דיר כמאל מריח גינתה את החטייפה והותקפה ברשתות החברתיות: "מגנה בתוקף את האירוע שהתרחש בבי"ח זיו בצפת. התנהגות זו אינה מייצגת אותנו ולא הולמת את מעמדו הרם של השיח' הנכבד המנוח. כולנו חייבים להישמע ולנהוג בהתאם להנחיות משרד הבריאות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.