השמיצה - ותבעה

העלילה כי הוטרדה מינית – ותשלם מאה וחמישים אלף שקלים

תמונה – משטרת ישראל
תושבת באר שבע פרסמה בפייסבוק פוסט משמיץ בניוחד נגד שוטר שעצר אותה לבדיקת ינשוף, ביהמ"ש פסק כי תשלם סכום של מאה וחמישים אלף שקלים כפיצוי, הסיפור המלא.

יש מחיר לשיימינג ולהכפשה ברשת. בית המשפט באר שבע פסק פיצויים חריגים בהיקפם לטובת שוטר שהושמץ בפייסבוק על ידי תושבת העיר. האירוע מתחיל בבדיקת ינשוף שגרתית, הבדיקה המיועדת לאתר נהגים אשר שותים תחת השפעת אלכוהול בניגוד לחוק, שביצע שוטר לתושבת העיר באר שבע באזור ראשון לציון במהלך פעילות מבצעית של משטרת ישראל בכביש תל אביב-ירושלים, לפני כשנה בשעות הלילה המאוחרות.

השוטר עצר את האישה לאחר שחשד כי היא נוהגת תחת השפעת אלכוהול, הוא דרש לבצע לה את בדיקת הינשוף אך היא סירבה בתוקף. בתגובה החליטה המשטרה להביא את הנהגת לחקירה בתחנת המשטרה בבית דגן, בסיום החקירה נשלל הרישיון של האישה.

אך כאן רק התחיל הסיפור. האישה, שככל הנראה זעמה נוכח המצב, הגיעה אל הבית וכעבור מספר שעות פרסמה בפייסבוק פוסט ובו כתבה בין היתר: "שוטר עצר אותי לבדיקת ינשוף ביום שישי ועשה לי 12 בדיקות ינשוף שיצאו שליליות. צעק עליי, קילל אותי והטריד אותי", כתבה. "ממש הכריח אותי להישאר בצומת בית דגן שלוש שעות עד שאוד ששתיתי. כשהסברתי לו מאה פעם שלא שתיתי והבדיקה יצאה שלילית 12 פעם רשם שנהגתי שיכורה. שיקר לי בפנים ורשם שסירבתי לבדיקה"

עוד כתבה הנהגת בפוסט: "פתאום הגיע בחור ערבי מפחיד, השוטר לקח לי את הרישיון, הוציא מהצרור מפתח של הפג'ו 107 השחורה שלי, נתן לגנב ואמר לו סע מפה, הייתי המומה מכל הסיטואציה", כתבה כשהיא מתייחסת לגרר שהזמינה משטרת ישראל לאחר שרישיונה כאמור נשלל, "איך שוטר מתעלל באישה שלא עשתה דבר… יש אלוהים בשמים שראה הכול. אתה צריך להתבייש בהתנהגות שלך. אתה לא שוטר. אתה אדם בזוי ושקרן פתולוגי שמוכן לעשות הכול כדי להשיג דו"ח. בושה למשטרת ישראל עם שוטר כזה!!!"

אך כאן זה לא הסתיים. כעבור זמן מה פרסמה הנהגת עוד פוסט ובו היא כבר מאשימה את השוטר כי הטריד אותה מינית, לא פחות: "השוטר עשה לי 10 בדיקות ינשוף שיצאו שליליות והתחיל להטריד אותי ולגעת במקומות מוצנעים, את השאר אני אספר בתביעה. בנוסף, באותו הערב גנבו לי את האוטו מול הפרצוף."

השוטר המושמץ החליט שלא לשתוק ולתבוע את הנהגת. הוא הגיש נגדה תביעה – וזכה. "אין להתעלם מאותה אצבע קלה על ההדק והקלות הבלתי נסבלת באותן ההכפשות והביזוי כלפי אותם אלה שעובדים לילות כימים למען שיפור תחושת הביטחון של אזרחי ישראל", מסרו עורכי הדין של השוטר, עו"ד שמעון מלכה ועו"ד בן שחר יריב. "חלה עלינו חובה מוסרית לעשות כל מה שניתן על מנת שדמם של שוטרי משטרת ישראל לא יהא הפקר".

כאמור, בית המשפט בבאר שבע פסק כי האישה, שלא הגישה כתב הגנה, תשלם לשוטר פיצויים בסך 150,000 שקלים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.