הדלפות כחול לבן

דיווח: גנץ גילה את ה'חפרפרת' במפלגה וביטל את בדיקות הפוליגרף, כל הפרטים.

תמונה – דוברות הכנסת – עדינה ולמן
יו"ר כחול לבן בני גנץ גילה לטענתו מי הוא המדליף מישיבת הסיעה שהעביר לחדשות 12 את ציטוטי גנץ, בעקבות כך החליט גנץ לבטל את בדיקות הפוליגרף שתכנן לערוך.

נכנע ללחץ או אכן גילה מי הוא המדליף? בראשית השבוע פרסמה כתבת חדשות 12, דפנה ליאל, כי יו"ר כחול לבן בני גנץ – הודה בקולו כי הוא מאמין ומבין שראש הממשלה בנימין נתניהו לא יעמוד במילתו ויקיים את הסכם הרוטציה שחתמו השניים ביניהם כזכור, בימי כינונה של ממשלת האחדות.

גנץ אמר באותה ישיבה, כך על פי הדיווח בחדשות 12: "אני מבין שלא אקבל את הרוטציה", אמר גנץ לחברי הסיעה. "לא אאמין לנתניהו גם יום לפני שזה יקרה". כמו כן הודלפו גם חלק מדבריו של שר החוץ גבי אשכנזי שאמר: "אם נכנעים על התקציב, אין כחול לבן. אני באתי להיות חלק מהאלטרנטיבה. אני מבין שהוא בחיים לא ייתן רוטציה לבני. ולכן צריך לפרק עכשיו".

הדיווח גרם למבוכה רבה במפלגת כחול לבן בכל ובסביבת גנץ בפרט, זאת בשל העובדה כי הדברים נאמרו במהלך ישיבת סיעה סגורה לתקשורת, כלומר, אחד ממשתתפי הישיבה למעשה הדליף לתקשורת את דבריו של היו"ר. גנץ זעם נוכח ההדלפה והחליט לאחר הפרסום לערוך בדיקות פוליגרף לכל משתתפי הישיבה המדוברת.

כוונתו של גנץ עוררה כצפוי זעם פנימי במפלגת כחול לבן. ביממה האחרונה סערו הרוחות בין חברי הכנסת, יתכן וזה מה שגרם הבוקר לגנץ לחזור בו מכוונתו לבצע את בדיקות הפוליגרף, אך יתכן וגם כי נמצא המדליף, גם ללא השימוש בפוליגרף, זה מה שטוענים בסביבת גנץ. גורמים המקורבים ליו"ר המפלגה מצהירים כי המדליף אותר וכי בני גנץ יטפל בעניין במקום הנכון ובזמן הנכון, כלשונם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "דיווח: גנץ גילה את ה'חפרפרת' במפלגה וביטל את בדיקות הפוליגרף, כל הפרטים."
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.