הטרור הפלסטיני

תיעוד: מחבל חוסל בניסיון פיגוע ירי לעבר חיילים

תמונה – צילום מסך

מוקדם יותר היום, סיכלו לוחמי צה"ל פיגוע ירי סמוך לעיר שכם שבמרחב החטיבה המרחבית "שומרון". מתחקיר ראשוני עולה כי המחבל, בילאל עדנאן בן 29, פעיל במנגנוני הביטחון הפלסטינים, פתח בירי מתוך רכבו, הלוחמים זיהו את האיום, השיבו בירי לעברו והמחבל נוטרל וחוסל.

בתיעוד חדש שפורסם ממצלמות האבטחה, נראה המחבל פותח באש ומפתיע את החיילים במחסום שהגיבו במהירות וחיסלו את המחבל איש ביטחון פלסטיני.

העיתונאי אבו אלי דיווח, כי דקות בודדות לפני שיצא לבצע את הפיגוע, העלה המחבל תמונה לרשת וכתב: "אללה, אש היוצאת ממך מאירה את דרכי ואת ימיי". לפני שלושה חודשים נולדה לו בת והוא היה קצין בביטחון המסכל בשכם.

מפקד החטיבה המרחבית "שומרון", אלוף-משנה רועי צוויג: "בימים האחרונים החל גדוד "ברק" מחטיבת גולני את התעסוקה המבצעית בחטיבה המרחבית "שומרון". הגדוד נכנס לגזרה בצורה טובה מאוד, שבאה לידי ביטוי הבוקר בהיתקלות עם המחבל. הלוחמים פעלו כמצופה מהם, חתרו למגע ונטרלו את המחבל. התנהלות הגדוד מגלמת את תהליך ההכנות הסדור שהתקיים בכניסתם לתעסוקה המבצעית. צה"ל ימשיך לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעל לסיכול ניסיונות פיגוע".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.