שובן של ההגבלות?

נתניהו: "לא לפחד לקחת צעד אחורה"

תמונה – דוברות הכנסת
ראש הממשלב קיים אמש דיון מיוחד שעסק בהגבלות המאבק בנגיף הקורונה, בדיון השתתף גם המנכ"ל לשעבר משה בר סימן טוב. נתניהו אותת כי הגבלות עשויות לחזור לתוקף.

האם ההגבלות במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה יחזרו? אמש קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו דיום התייעצות מיוחד עם יועצים חיצוניים, ביניהם מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב. כזכור, תפקיד הפרויקטור הוצע, כך על פי דיווחים לא רשמיים, לסימן טוב, אך זה כידוע סירב לתפקיד.

נתניהו אמר בדיון כי אין צורך לחשוש לדון באפשרות להחזיר את ההגבלות והצמצום החברתי על מנת לשלוט בהתפשטות הנגיף. לא צריך לפחד לקחת צעד אחורה, אמר נתניהו. משתתפים אחרים בפגישה התייחסו לעניין מערכת החינוך ואמרו לנתניהו כי את מערכת החינוך יש לנתק מכל מתווה עתידי, כלשונם.

במקביל, נמשכים כיפופי הידיים בין שר האוצר ישראל כץ ושר הבריאות יואל אדלשטיין. כץ כתב אמש בחשבון הפייסבוק שלו: "אם קבענו שישה שלבים לפתיחה משרד הבריאות חייב לעמוד בזה. משרד הבריאות צריך לפעול כדי שמה שהוחלט עליו יפתח. ביום ראשון חנויות הרחוב ושבוע אחרי זה הקניונים". ואכן, בראשון הקרוב יפתחו חנויות הרחוב, אך הקניונים ישארו סגורים.

פרופ' גילי רגב אמרה אמש לחדשות 12 כי היא לא יכולה לשלול אפשרות של גל שלישי "באיזשהו שלב צפוי גל שלישי, לא יכולה לומר שלא. השאלה כמה זמן תיקח העלייה. תוך שבועיים-שלושה, חודש אם נהיה נורא אופטימיים. כנראה שיהיה גל שלישי אם כי המגמה הכללית היא ירידה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.