התקפה מימין

יעקב ברדוגו נגד חברי הכנסת של הליכוד: "לפחות עשרה חכי״ם בליכוד צריכים ללכת הביתה"

תמונה – גל"צ
פרשן גל"צ ומגיש תכנית הערב תקף ברדיו גלי ישראל הבוקר את חברי הכנסת של הליכוד על רקע הפרשות השונות הקשורות לבכירי עולם המשפט ואכיפת החוק בישראל

התקפה מפתיעה. העיתונאי והפרשן והפוליטי יעקב ברדוגו (גל"צ) תקף הבוקר את חברי הכנסת של הליכוד. ברדוגו התראיין ברדיו גלי ישראל לתכניתם של יערה זרד ועו"ד זיו מאור. במהלך הריאיון, בו השתתף גם העיתונאי מתי טוכפלד (ישראל היום, גלי ישראל), עלתה לדיון סוגיית מערכת אכיפת החוק והפרשות השונות הקשורות אליה, כמו הקלטות היועמ"ש מנדלבליט על פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן ועוד.

לטענת ברדוגו חלק מחברי הכנסת מטעם הליכוד לא מציפים דיו את העוולות שלטענת מצביעי הליכוד מתרחשות במערכת אכיפת החוק והמשפט, ולכן עליהם 'ללכת הביתה', כלשונו. ברדוגו אמר בריאיון: "אם ילכו לבחירות ולא יהיו פריימריז בליכוד – לפחות עשרה חכי״ם בליכוד צריכים ללכת הביתה. הם לא מקיימים את שליחותם האמיתית, אם הדרך האמיתית היא טיפול במערכות אכיפת החוק והם לא עושים את זה – אז למה שיהיו שם? הם מפחדים"

במקביל מתראיין הבוקר חבר הכנסת אריאל קלנר (הליכוד) ברשת ב' לתכניתם של ירון דקל וחיים לוינסון. קלנר תקף את שופטי העליון וטען כי רוב השופטים אינם מייצגים את הציבור ו"מייצגים משהו בין מרצ לחד"ש", כלשונו. "יש 4 שופטים ימנים בעליון מתוך 15, כל השאר מייצגים משהו בין מרצ לחד"ש. רואים עמדות בעליון שאין להן שום אחיזה בציבור למעט קבוצות שוליים קטנות ביותר. שופטים מקבלים בצורה קבועה את הנרטיב של קבוצות שוליים בשמאל העמוק", כך קלנר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "יעקב ברדוגו נגד חברי הכנסת של הליכוד: "לפחות עשרה חכי״ם בליכוד צריכים ללכת הביתה""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!