הכריח את הבן

טירוף חולני: ניסיון הרצח של שירה איסקוב מקבל טפח נוסף של זוועה

תמונה – המשפחה
אביעד משה שניסה לרצוח את אשתו בביתם שבמצפה רמון מואשם גם בכך שאילץ את בנם לצפות כיצד הוא מנסה לרצוח את אשתו, שירה איסקוב. לבית המשפט הוגש כתב אישום מתוקן.

איבד כל צלם אנוש. היום מתפרסם כי ניסיון הרצח שטלטל מדינה שלמה – מקבל מימד נוסף של אכזרות שאינה יודעת גבול. כך עולה מפרטי כתב האישום המתוקן שהוגש הבוקר לבית המשפט. התיקון הוגש לבקשת עו"ד בן משה, עורך דינה של שירה שכמעט ונרצחה על ידי בן זוגה.

מכתב האישום עולה כי אביעד משה הכריח את בנם, רק בן שנתיים, לצפות כיצד הוא רוצח את אמו, ובכל, על פי האישום, הוא גרם להתעללות בקטין או בחסר ישע. "בכל זמן התקיפה שהה הילד לצדה של המתלוננת בעת שהותקפה באכזריות", נכתב בכתב האישום החדש.

עוד נכתב בכתב האישום: "הן באמצעות המערוך והן בדקירות סכין. הנאשם, כשהותיר את הילד בסמוך למתלוננת בעת התקיפה, למרות הפצרות חוזרות ונשנות מצדה להזיז את הילד מהמקום, גרם סבל לילד, התנהג כלפיו באכזריות בכך שכפה עליו להיות נוכח ולצפות במעשיו כלפי אמו, הטיל עליו אימה משמעותית, הפחיד אותו וכל זאת, כאשר מדובר בילד חסר ישע התלוי בנאשם".

"בשלב מסוים הנאשם עצר את התקיפה והתרחק מהמתלוננת כשהוא מותיר אותה מוטלת על הרצפה מתבוססת בדמה. בהמשך לכך הנאשם העביר את הילד, שבגדיו וגופו מכוסים בדם אמו, לאמבטיה ופתח את דלת הדירה כשהסכין המגואלת בדם בידו", מתואר בכתב האישום.

שירה איסקוב, באדייבות המשפחה
שירה איסקוב, באדייבות המשפחה

שירה איסקוב נפצעה באורח אנוש אך הדהימה מדינה שלמה כשנלחמה להחלים – והשתחררה מבית החולים לתהליך השיקום הארוך שעוד מצפה לה. "היום אני משתחררת, יוצאת לחיים חדשים. יש לי עוד דרך ארוכה לעבור עד שאסיים את כל התהליך הרפואי, אך אני עם הפנים קדימה, אופטימית וחזקה מתמיד", אמרה כשהשתחררה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.