עולם תחתון

צפו: איש עסקים ישראלי נחטף בדובאי ושוחרר

תמונה – אבי קורן מאפיה

סיפור הזוי מדובאי: איש העסקים אבי קורן, ספק שעוני היוקרה של סלבריטאי ישראל טוען כי נחטף בדובאי ואולץ להודות על פשעיו בסרטון שפורסם לאחר מכן בחשבונות מזויפים ברשתות החברתיות: "אני רוצה להודות במשהו ולומר את האמת, רימתי שיקרתי גנבתי, זאת מחלה שאני סוחב איתי כבר כמה שנים לבד. יש לי הרבה בעיות ועניינים ולא הייתה כנה ונאמן עם האנשים שהיו קרובים אליי. אני רוצה שכולם ידעו שאני מאוד מתנצל על זה", נראה קורן אומר מתוודה לכאורה אל מול המצלמות.

בכיר עולם הפשע באנטוורפן

העיתונאי אמור שואן שחשף את הפרשה בתוכנית 'הצינור' סיפר כי הרקע הוא ככל הנראה סכסוך בין קורן לבכיר עולם הפשע באנטוורפן ששהה באותה העת עם קורן בדובאי.

בעקבות הסערה פרסם קורן פוסט באינסטגרם בו הוא לא מסביר מה בדיוק קרה: "ישנם גורמים שונים בחו"ל אשר מסיבות של תחרות עיסקית וצרות עין מעוניינים להרוס אותי והלכפיש את שמי הטוב ואת המוניטין שצברתי במשך שנים של עבודה קשההסרטון שמסתובב ברשתות צולם ע"י אותם גורמים לא מרצוני החופשי ואני בטוח שזה ברור לכולכם שלא התנדבתי "לצלמו", כתב קורן והוסיף: "המבין יבין".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.