מכה לישראל

CNN: ג'ו ביידן ניצח את הבחירות לנשיאות

תמונה – קמפיין ביידן
למרות הטענות של טראמפ לזיופים בספירת הקולות, רשתות התקשורת הכריזו על ג'ו ביידן כנשיא ה46 של ארה"ב. הנשיא טראמפ בתגובה: "הבחירות האלה רחוקות מלהסתיים". כתב CNN פרץ בבכי בשידור חי

כתב הטלוויזיה של CNN פרץ בבכי מהתרגשות, רגע לאחר ההכרזה של רשתות התקשורת על ניצחונו של ג'ו ביידן לנשיאות ארה"ב. נשיא ארה"ב טראמפ הגיב בציוץ: "הבחירות האלה רחוקות מלהסתיים"

ח"כ לשעבר שלי יחימוביץ' ושדרנית כאן חדשות הגיבה בלעג: "שלום שלום ואל תבוא לי בחלום. ברוך שפטרנו מעונשו של זה. נפטרנו מאידיוט מופרע ושקרן, שבז לכל מה שצודק ונכון וחיבק כל מה שרע ונתעב. נרקיסיסט ומגלומן, מיזוגן מטרידן וגזען, שאיים לדרדר את כל הישגי השוויון והקידמה לעידן האבן. צל כבד הוסר מעל העולם. הללויה."

בראיון לערוץ אל ערביה אמרה קאמלה האריס סגניתו של ג'ו ביידן: ממשל ביידן יבטל צעדים שעשה ממשל טראמפ בקשר לפלסטינים, אנו מחויבים לפתרון 2 המדינות ונגד הסיפוח והרחבת ההתנחלויות. נחזיר את הסיוע הכלכלי לרשות הפלסטינית, נפתח מחדש את משרדי אש"ף בוושינגטון ונפתח את הקונסוליה האמריקנית במזרח ירושלים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!