שוב מתבלבל

צפו: גנץ מברך את ג'ון ביידן ועוקץ את טראמפ

תמונה – ערוץ הכנסת
ראש הממשלה החליפי בירך את הנשיא הנבחר ג'ון ביידן ועקץ את הנשיא טראמפ: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות לשוב ולברך את הנשיא הנבחר ביידן על היבחרו, על הכבוד שבו הוא נוהג לכל אדם". צפו

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ התייחס לתוצאות הבחירות בארה"ב במהלך נאומו בכנסת על הסכמי השלום עם בחריין: "אין לי שום ספק שהנשיא ג'ון ביידן (טעות במקור), הנשיא הנבחר ג'ון ביידן, ידיד גדול של ישראל שפועל כבר עשרות שני למענה, ימשיך לקדם את התהליכים האלו באיזור ומעבר לו."

גנץ הוסיף והדגיש: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות לשוב ולברך את הנשיא הנבחר ביידן על היבחרו, על הדרך שעשה, על האמונה באחדות העם האמריקאי והכבוד שבו הוא נוהג באזרחי ארה"ב, הכבוד שבו הוא נוהג בכל אדם", עקץ גנץ ברמז את הנשיא טראמפ.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.