קרב בטוויטר

אורלי לוי לבן כספית: "אתה בריון תקשורתי, ברגע זה אתה נחסם"

תמונה – פייסבוק אורלי לוי

בשמאל לא שוכחים ולא סולחים לשרה אורלי לוי אבוקסיס על פרישתה מהחיבור הטכני עם מפלגת העבודה לטובת ממשלת נתניהו. בציוץ שפרסמה הבוקר נקלעה השרה אבוקסיס לעימות עם העיתונאי בן כספית שזלזל בפעילותה: "התרגשתי לחנוך בפעם הראשונה את קורס לוחמי האש יחד עם בני ובנות השירות הלאומי מהחברה הערבית והדרוזית. המתנדבים והמתנדבת הראשונה, ראוזן, יזכו לשירות קהילתי משמעותי ואופק תעסוקתי עתידי", צייצה השרה אבוקסיס וזכתה לתגובה מחפיצה מבן כספית: "האמת שאת פרזנטורית מצטיינת של אופק תעסוקתי."

אורלי לוי לא נשארה חייבת: "האמת שאתה פרזנטור מצטיין לאובססיביות. לא מצאת מילה אחת טובה על הפרוייקט הייחודי הזה? כמה ציניות וצביעות".

בן כספית: "פרוייקטים חיוביים לא חסרים. בשודדי קולות יש מחסור. ואני מודה: כשאני נתקל בציניות פוליטית מהסוג שהפגנת, אורלי היקרה, אני לוקה באובססיביות שמטרתה להתריע, להזכיר ולא להרפות מאנשים שרימו את מצביעיהם בעזות מצח בלתי נתפסת. חבל, כי גם אני חשבתי שאת לא מסוגלת לעשות דבר כזה. וטעיתי."

בתגובה חסמה אורלי לוי את כספית וכתבה: "אתה בריון תקשורתי בשירות אג׳נדה פוליטית. לכם הכל מותר, אז יש לי חדשות בשבילך, לא עוד! ברגע זה אתה נחסם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.