נאמן לטראמפ

מזכיר המדינה פומפאו: "נערכים למעבר חלק לממשל טראמפ השני"

תמונה – ארכיון משרד החוץ האמריקני
מזכיר המדינה מייק פומפאו התייחס לסערת הבחירות בארה"ב ואמר: "אנחנו נערכים למעבר חלק לממשל טראמפ השני. הנשיא הנבחר ביידן פנה לטראמפ: "אני מחכה לדבר איתך". צפו

הלם בארה"ב: על רקע טענות של נשיא ארה"ב טראמפ על ניצחונו בבחירות והכרזת התקשורת העולמית על ניצחונו של ביידן, מזכיר המדינה מייק פומפאו מעורר סערה בתגובתו לשאלת עיתונאי אמריקני האם הם כבר בקשר עם אנשי ביידן להעברת הסמכויות לממשל החדש: "אנחנו נערכים למעבר חלק לקדנציה שניה של טראמפ".

עוד אמר פומאפו: "אנחנו מוכנים, העולם צופה מה שקורה, אנחנו סופרים את התוצאות וכשהכל יסתיים כמו שהחוקה כותבת בפירוש. אנחנו בטוחים שנעשה הכל שמשרד החוץ יצליח היום וגם מחר"

עוד דווח, כי מזכיר המדינה פומפאו יבקר בשבוע הבא בישראל, איחוד האמירויות וסעודיה.

הנשיא הנבחר ג'ו ביידן אמר במסיבת עיתונאים כי הם נערכים להעברת השלטון ושום דבר לא יעצור את זה. עוד אמר פומאפו כי הוא מחכה לדבר עם הנשיא טראמפ.

https://twitter.com/Breaking911/status/1326252962939871233?s=20

מוקדם יותר היום צייץ הנשיא טראמפ כי אנשיו החלו כבר במאות תביעות משפטיות במדינות שונות נגד תוצאות הבחירות: "אנחנו ננצח"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.