הסתה ללא הפסקה

הסתה: סדי בן שטרית משווה בין נתניהו לרוצח היטלר

תמונה – ארכיון באזזנט

סדי בן שטרית ממובילי הפגנות השמאל נגד ראש הממשלה נתניהו ופעיל בתנועת "קריים מיניסטר" השווה בין ראש הממשלה נתניהו לצורר הנאצי אדולף היטלר שאחראי לרציחתם של מיליוני בני אדם.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נשמע בן שטרית שהורחק מההפגנות בלפור בירושלים אומר: "אין מחילה להרס וההתעמרות בנו האזרחים. בשנות השלושים היה צורר ליהודים, הוא היה בגרמניה והוא התנהג בדיוק כמוך. שיסה הסית הרס".

שר הביטחון בני גנץ גינה: "אני מגנה בתוקף את ההשוואה הבזויה שנעשתה בין נתניהו לצורר אדולף היטלר. אין מקום בחברה הישראלית להשוואות מהסוג הזה שפוגעות בזכר השואה. גם אם יש מחלוקות קשות וחוסר הסכמה עם דרכו של נתניהו, לא זו הדרך להביע זאת."

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר מיהר לגנות: "סדי בן שיטרית הופיע להפגין גם ליד ביתי והשתמש בביטויים מכוערים כלפיי כולל הוצאת דיבתי רעה. תבעתי אותו על כך והעניין יתברר בקרוב. אמירותיו המכוערות נגד רה"מ תוך כדי השוואתו ל"היטלר" הן חציית קו אדום. זוהי הסתה חמורה שדינה מאסר. אני מצפה מהמשטרה לבדוק את המקרה החמור הזה."

העיתונאי דן מרגלית המזוהה עם המפגינים נגד נתניהו גינה: "ראיתי בדקות אלה מפגין נגד ביבי שהזכיר אותו בנשימה אחת עם היטלר. זה מתועב בלי ״אבל״ ובלי ״אם כי״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.