מסכימים איתו?

אולמרט במתקפה נגד פולארד: "לא חייבים לו כלום, הוא קיבל הרבה כסף"

תמונה – מסיר את האזיק האלקטרוני
ראש הממשלה אהוד אולמרט יוצא במתקפה נגד החגיגות בישראל על שחרורו של אסיר ציון יונתן פולארד מארה"ב לישראל: "הוא קיבל הרבה מאוד כסף, שיישאר בניו יורק". צפו

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התראיין בפסגת העסקים של מעריב לשנת 2020 ותקף במילים חריפות את החגיגות בישראל על הסרת המגבלות מהמרגל לשעבר ג'ונתן פולארד שמתכנן עלייה לישראל: "יש מעט מאוד אנשים שיודעים על הפרשה הזו" אמר אולמרט והוסיף: "העיסוק בפרשה הזו גורם נזק מתמשך קשה למדינת ישראל, ואני ממליץ להימנע מחגיגות קבלת פנים לפולארד אם יחליט להגיע לישראל. אני רואה לנכון לאמר את הדברים האלה בצורה הכי חדה, כי אני רואה איך הנוכל העומד בראש הממשלה היום ינסה לעשות חגיגה, הוא יקבל אותו כמו את גלעד שליט"

עוד תקף אולמרט את פולארד וכינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו נוכל: "אני מעדיף שעם כל הכבוד שלא יעלה לארץ, אנחנו לא חייבים לו כלום. סליחה, הוא היה מרגל של מדינת ישראל, עשינו מה שיכולנו כדי לדאוג לו כשהוא נתפס. הוא עבד תמורת כסף, והרבה מאוד כסף. הוא לא היה איזשהוא מתנדב ציוני שבא והקריב את חייו. הוא היה אמריקאי אוהב ישראל שעבד בשביל הרבה מאוד כסף ריגל לטובת ישראל."

לסיום תקף אולמרט את נתניהו וטראמפ: "ואם ראש הממשלה כדרכו, יעשה חגיגות קבלת פנים לפולארד, כשהוא יעוף מכאן ביבי, כמו שהנשיא האמריקאי הולך להתחלף בשבועות הקרובים, אלה שחושבים אחרת באמריקה יעשו איתנו חשבון שנשלם מחיר כבד מאוד".

צילום באדיבות אתר מעריב

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!