גנץ לא ידע

דרמה מדינית: רה"מ נתניהו נפגש עם יורש העצר בסעודיה

תמונה – הבית הלבן

מזרח תיכון חדש: בזמן ששר הביטחון בני גנץ הודיע על הקמת וועדת בדיקה לצוללות ותקף את רה"מ נתניהו שדואג רק על המשפט שלו בראיון ל'ידיעות אחרונות', ראש הממשלה בנימין נתניהו טס אתמול בחשאי לפגישה היסטורית עם יורש העצר הסעודי בן סלמאן בעיר ניאום שבסעודיה. בפגישה הדרמטית השתתף גם שר החוץ האמריקני מייק פומפאו וראש המוסד יוסי כהן.

העיתונאי ברק רביד דיווח, כי שר הביטחון בני גנץ ושר החוץ גבי אשכנזי לא עודכנו על נסיעתו החשאית לסעודיה.

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף: "ארגון נסיעה של ראש ממשלה עם מזכיר מדינה אמריקאי וראש המוסד לסעודיה מצריך מעורבות של עשרות אנשים לסידורי נסיעה, אבטחה וכו׳. גנץ ואשכנזי כרגיל לא ידעו. זה לא עניין פוליטי אלא לאומי ושר הבטחון ושר החוץ לא מעורבים בשום נושא מדיני. העיקר ״יד על ההגה״.

"נתניהו, טראמפ ובן סלמאן עלולים לדרדר את האזור כולו להסלמה ולמלחמה" (צילום ערוץ הכנסת)

ח"כ תומא סולימאן מהרשימה המשותפה הגיבה בזעם: "נתניהו ושותפיו מבינים שהם חיים על זמן שאול ומנסים לנצל את החודשיים עד להסתלקות טראמפ כדי לחרחר מלחמה. נתניהו, טראמפ ובן סלמאן מנסים להבעיר את השטח ולתקוע מקלות בגלגלי החזרה להסכם הגרעין. הם עלולים לדרדר את האזור כולו להסלמה ולמלחמה. ההפצצות שראינו הן התחלה של חודשיים מסוכנים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.