צפו

נתניהו לפולארד: "תקבלו חיבוק אמיתי מעם ישראל"

תמונה – לשכת רה"מ
ראש הממשלה נתניהו שוחח עם המרגל המשוחרר יונתן פולארד ורעייתו אסתר והזמין אותם לישראל: "אנחנו מחכים לכם. אתם תקבלו מאתנו את החיבוק האמיתי של עם ישראל למרות הקורונה. אני רוצה לברך אתכם שנגמר הסיוט הזה ותוכלו לחזור הביתה לישראל". צפו

למרות הביקורת, ראש הממשלה נתניהו שוחח עם המרגל המשוחרר יונתן פולארד ששוחרר לאחרונה מהמגבלות וככל הנראה יעלה עם רעייתו בהקדם לישראל: “אנו מחכים לך. אתה צריך להרגיש באמת בבית. אתה צריך שיהיו לך כעת חיים נוחים, ששניכם תוכלו לעסוק בתחומי העניין שלכם, ואנו יכולים לטפל באסתר בטיפול הרפואי הטוב בעולם”.

ראש הממשלה נתניהו אמר לרעייתו של פולארד, אסתר: “אנחנו מחכים לכם, גם בעידן הקורונה, בזרועות פתוחות. אתם תקבלו מאתנו את החיבוק האמיתי של עם ישראל. אני רוצה לברך אתכם שנגמר הסיוט הזה ותוכלו לחזור הביתה לישראל”.

בראיון לפסגת העסקים של מעריב לשנת 2020, תקף ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט את נתניהו: "אני מעדיף שעם כל הכבוד שלא יעלה לארץ, אנחנו לא חייבים לו כלום. סליחה, הוא היה מרגל של מדינת ישראל, עשינו מה שיכולנו כדי לדאוג לו כשהוא נתפס. הוא עבד תמורת כסף, והרבה מאוד כסף. הוא לא היה איזשהוא מתנדב ציוני שבא והקריב את חייו. הוא היה אמריקאי אוהב ישראל שעבד בשביל הרבה מאוד כסף ריגל לטובת ישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.