פייק ניוז

פייק: הקונספירציה שמפיץ יאיר נתניהו על גנץ

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

יאיר נתניהו הפיץ ברשתות החברתיות תמונה של ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ כשהוא עם אוזנייה במהלך ראיון בערוץ 12 בטענה כי מישהו מאחורי הקלעים מסייע לו לצלוח את הראיון: "למה בובה גנץ צריך אוזנייה בראיון כאשר המראיינת יושבת איתו באולפן מטר ממנו? (תשובה: כדי לדקלם כמו תוכי את הסיסמאות שצועקים לו באוזן המפעילים שלו)."

הפוסט של יאיר נתניהו

גם ח"כ אסנת מארק מהליכוד פרסמה את צילום מסך מהראיון של גנץ בערוץ 12 וכתבה: "סימון מבשר בחירות – גנץ באולפן עם אוזנייה"

בעקבות התאוצה שתפס הפוסט, הבהירה מגישת הטלוויזיה נטלי שם טוב את הסיבה בגינה גנץ עם אוזניה באוזן: "לא נעים לי להרוס קונספירציה טובה שכבר משכללת את עצמה אבל מחברים מרואיין לאוזנייה כדי שישמע מקורות מחוץ לאולפן שקודמים לראיון שלו (דברים שאמר בעבר) (כמו דיווח של כתב מהשטח). אין אף אחד שיכול ללחוש לו תשובות. נכון לגביי מרואיינים מימין ומשמאל. לידיעתכם", כתבה שם טוב הקונספירציה שהפיץ יאיר נתניהו.

https://twitter.com/c_shlomit/status/1331302973377540096?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.