יהי זכרו ברוך

אסון בהפגנה: דרור סופר בן 82 נדרס ונהרג

תמונה – טוויטר/איחוד הצלה

הותר לפרסום: דרור סופר בן 82, משתתף קבוע בהפגנות נגד ראש הממשלה נתניהו, נדרס ונהרג הלילה בתאונת דרכים בצומת סביון בקריית אונו. הוא פונה במצב קשה לבית החולים שם נפטר מפצעיו. דרור ז"ל הוא אביה של מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר-תאני.

ממחאת הדגלים השחורים נמסר: "אנו אבלים על לכתו בטרם עת של דרור סופר ז"ל. דרור אהב את המדינה ולחם יחד איתנו בכל שבת למען ישראל טובה ונקיה משחיתות. יהי זכרו ברוך."

פאראמדיקית מד"א עליסה שומנסקי וחובש על אופנוע מד"א, יוסף נהון סיפרו: "היינו בסמוך למקום והזעיקו אותנו לתאונה, ראיתי גבר כבן 82 שוכב על הכביש ובסמוך רכב פרטי עם שמשה מנופצת, הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

מהמשטרה נמסר: "בהמשך לפניות כתבים בדבר תאונת דרכים בסביון לפני כמחצית השעה, במעורבות כלי רכב והולך רגל, מהמקום פונה אל המרכז הרפואי תושב סביון כבן 80 שנפגע ככה"נ בעת שחצה את הכביש במהלך מחאה במקום."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.