ירי בנגמ"ש

סדי בן שטרית: "גם העגל מבית הנשיא הוא מלפמיליה"

תמונה – לשכת הנשיא/לע"מ

נשיא המדינה רובי ריבלין מסתבך עם בכידי מחאת 'הדגלים השחורים' לאחר שגינה את הגרפיטי "שמאלנים בוגדים" שרוסס על ביתו של פעיל שמאל בנס ציונה: "שוחחתי הבוקר עם ידידי ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר על רקע שלטי "בוגדים" שנתלו על בתיהם של תושבים בעיר. המונח "בוגדים" הופך את הבטן כשהוא נאמר מימין ומשמאל ולצערי בימים אלה הוא נאמר מכל עבר. זהו צעד נורא ואיום ואסור לנו לשתוק מולו."

בכיר פעילי 'הדגלים השחורים', סדי בן שטרית תקף את ההשוואה של ריבלין בין ימין לשמאל: "למה בושה זה רק מראה שגם העגל מבית הנשיא הוא מלפמיליה", תקף מוביל ההפגנות נגד רה"מ נתניהו.

גם הגולשים הגיבו במתקפה לפוסט שפרסם הנשיא, גיל סולמון כתב: "בושה של ציוץ. פשוט בושה. הוא צריך להימחק ברגע זה ומי שפרסם אותו צריך להיות מפוטר ברגע זה."

מיה כתבה: "מתי שמעת מישהו מהשמאל קורא לאזרחים בוגדים? מתי? למה ההשוואה העלובה והלא נכונה הזו בשביל ליצור סימטריה שלא קיימת? מילא אתה אישרת את המושחת שיהרוס את המדינה, מילא אתה שותק תמיד אבל כשאתה פותח את הפה אתה יוצר פייק השוואה?בושה וחרפה של ציוץ."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.