רשלנות משטרתית

מצמרר: נשלף מהמיטה לחקירת שווא ואותר במצב קשה

תמונה – טוויטר אבי מימרן
יוסף פליישמן בן 70 נשלף מהמיטה לחקירה במשטרה ללא נעליים ושוחרר לאחר שעה בעקבות טעות בזיהוי. הוא נעדר ליממה ואותר במצב קשה. צפו במעצר

תושב ירושלים יוסף פליישמן, בן 66 שנשלף בכוח ללא נעליים מדירתו בשכונת בית ישראל בליל רביעי האחרון, ונלקח לחקירה במשטרה בחשד לביצוע עבירה פלילית, שוחרר לדרכו לאחר שהתברר לחוקרי המשטרה כי מדובר ככל הנראה בטעות בזיהוי החשוד.

פליישמן שאינו בקו הבריאות אותר לאחר שעות של חיפושים בידי מתנדבים בשטח פתוח בשכונת גבעת המטוס כשהוא סובל מהיפותרמיה, הוא אושפז במצב בינוני בבית החולים

יוסף פליישמן בבית החולים (מקור: אבי מימרן)

מתנדב שסייע בחיפושים אחר פליישמן סיפר לאתר 'בחדרי חרדים', "הוא היה שרוע בבוץ בשטח פתוח ורעד כולו מהקור".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף את תגובת המשטרה: "תגידו משטרת ישראל, יש סיכוי שמתי שהוא תפסיקו להתייחס לכולנו כמו חבורה של מטומטמים?! עזבו טעות או לא טעות בזיהוי. נראה לכם סביר "לשחרר לדרכו" איש בגיל הזה, לא בריא בנפשו, יחף, בקור של לילה ירושלמי – במקום להחזיר אותו הביתה ולוודא שהוא חוזר למקום שממנו שלפתם אותו באמצע הלילה?!"

מהמשטרה נמסר בתגובה: "החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בגין חשד לעבירה פלילית. לאור תקלה טכנית שתאפשר זיהוי וודאי, החשוד שוחרר לדרכו. בשעה האחרונה דווח כי הוא נעדר וכעת מתבצעות פעולות לאיתורו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.