אין פשרה

השפלה פוליטית: הליכוד דוחה את גנץ "חי בסרט"

תמונה – כחול לבן

מותקף מימין ומשמאל: לאחר שיו"ר כחול לבן הודיע על פשרה שהושגה מבלי שקיבל דבר בתמורה, הליכוד דוחה את ההצעה ומגיב בהשפלה: "אם מישהו מאמין שהליכוד יסכים לחזור ל״ממשלה בתוך ממשלה״ – הוא חי בסרט."

כחול לבן לא נשארו חייבים וצייצו בטוויטר: "אם מישהו חושב שכחול לבן תסכים לדריסת רגל של נאשם בפלילים בנושא מינוי שופטים וגורמי אכיפת חוק – הוא חי בסרט."

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תוקף בבוטות את שר הביטחון ח"כ בני גנץ שהגיע להבנות עם ראש הממשלה בניסיון לדחיית המשבר הפוליטי והליכה לבחירות: "גנץ- סמרטוט רב פעמי. ככה זה כשהכיסא לפני הכל", תקף ליברמן וקיבל תזכורת מהקומיקאי נדב אבוקסיס: "אמרנו לך את זה לפני שנה וחצי, לא הקשבת"

מכחול לבן נמסר מוקדם יותר על ההבנות שהושגו: "מחר תקודם בהסכמה הצעת חוק שלפיה יועבר תקציב המדינה לשנת 2020, אם לא יועברו תקציבים אלו עד למועד הנקוב הכנסת תתפזר והבחירות יתקיימו ב-23.3.21.

עוד נמסר: "נתחיל בקידום תהליך ובמקביל נמצה את הניסיון להביא לממשלה מתפקדת, עם תקציב שמיליוני ישראלים זקוקים לו כעת, מינויים ושמירה על שלטון החוק והיעדר השפעה של ראש הממשלה על משפטו. אם לא יושגו הבנות במסגרתן ימולא ההסכם הקואליציוני ואזרחי ישראל יזכו לממשלת אחדות מתפקדת שמתנהלת בשיתוף פעולה כנדרש ותוך שמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק, נמשוך את הצעת החוק והכנסת תפוזר ביום שלישי הקרוב.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!