צפו בדרמה

הליכוד מתפרק: זאב אלקין פורש לסער ותוקף את נתניהו

תמונה – באזזנט
ח"כ זאב אלקין הודיע על פרישה מהליכוד למפלגתו החדשה של סער, ויוצא במתקפה חריפה נגד רה"מ נתניהו: "הרסת את הליכוד". צפו בשידור חי

ח"כ זאב אלקין שנכשל לפני כשנתיים במירוץ לראשות עיריית ירושלים והתמרמר על תפקיד "שר המים" שהמציא לו ראש הממשלה נתניהו, עוזב את מפלגת 'הליכוד' ומצטרף למפלגתו החדשה של גדעון סער.

בנאום חריף במיוחד תקף אלקין את נתניהו: "רואה איך השיקול האישי מתערבב עם השיקול הלאומי וגובר יותר ויותר. אתה יודע את האמת הפשוטה – לקחת שוב את כל המדינה לבחירות מיותרות בתוך שנתיים"

מהליכוד נמסר בתגובה לפרישה: "שר המים אלקין דילג מקדימה לליכוד ומהליכוד לגדעון רק בגלל שלא הצליח להיכנס ל10 הראשונה בליכוד ולא קיבל את הג׳וב שרצה. מפלגת גדעון היא מחנה פליטים ועריקים שנכשלו בבחירות הדמוקרטיות בליכוד ושלא יכולים להיבחר בהן. למרות מכתב רצוף שקרים גם אלקין יודע שלגדעון אין ממשלה בלי לפיד והשמאל.

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד בירך את אלקין: "ממליץ לכל אזרח בישראל להקשיב לדבריו הנוקבים של זאב אלקין על התנהלות נתניהו. מדינת ישראל לא יכולה יותר להרשות לעצמה כשל שלטוני כזה. מאחל בהצלחה לזאב אלקין בדרכו החדשה."

הפרשן יעקב ברדוגו תקף: "אלקין. שמענו כעת כמה כעס וחוסר הערכה אתה נושא עימך כלפי ר׳ הממשלה לאורך זמן רב. מדוע המתנת עם פרישתך? שמרת על כיסאך בממשלה. כעת כשאתה משוריין במפלגה חדשה אתה פתאום מגלה את העולם? מדהים."

יאיר נתניהו הגיב לעזיבה הדרמטית: "איזה יופי שכל הנחשים יוצאים מהחורים, והליכוד מתנקה מכל האופורטוניסטים חסרי האידיאולגיה, שתפסו טרמפ, אך ורק בשביל ג׳וב . (אלקין קפץ מקדימה לליכוד, ועכשיו חובר למפלגה הדיקטטורית של סער)".

כמו כן, חברות הכנסת שרן השכל, מיכל שיר ויפעת שאשא ביטון מהליכוד, הודיעו כבר על הצטרפותן למפלגת "תקווה חדשה" של גדעון סער.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.