אחרי אלקין והשכל

חשש בליכוד: אדלשטיין ודיכטר יערקו לסער?

תמונה – עדינה ולמן דוברות הכנסת

אחרי הנטישה הדרמטית של שר המים זאב אלקין מהליכוד, העיתונאי בן כספית מדווח מפי גורמים במפלגת 'הליכוד', כי שר הבריאות יולי אדלשטיין ככל הנראה יפרוש מהמפלגה לגדעון סער: "הדיבור בקבוצות והמקורבים הוא על יולי אדלשטיין, שסומן מזמן בקומת המגורים בבלפור".

עיתונאי ידיעות אחרונות יובל קרני דיווח, על חשש שהשר דיכטר שלא קיבל תפקיד שר בממשלה האחרונה, הוא זה שיערוק כנראה בקרוב לסער: "ההימורים על שמות נוספים בליכוד הם לא קונספירציה של התקשורת. בכירים בליכוד מדברים על עוד 1-2 חברי ליכוד שמנהלים שיחות חשאיות עם סער"

לפני כשבועיים רמז דיכטר בראיון לN12, "כל דבר בעתו אני לא אומר דברים לחינם. על רעידת אדמה יודעים רק אחרי שהיא מתרחשת".

בתגובה לדיווחים פרסם השר אדלשטיין הכחשה נחרצת: "אני עסוק רק במאבק לחיסון האזרחים ובריאותם בכלל. כל דבר אחר הוא התעסקות בתפל במקום בעיקר. הליכוד-מפלגת ימין ערכית, אידאולוגית ושורשית. הליכוד ביתי ולא אעזוב. יש לי חברים נהדרים ומסורים שבחרו בי למקום 1 בפריימריס. אוהב אותם ונשאר איתם ועם התנועה. ננצח יחד ונוביל גם את הממשלה הבאה!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.