לא שותק

יאיר נתניהו: "הכירו את הבוסית של משטרת ישראל"

תמונה – צילום מסך יאיר נתניהו

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה נתניהו תוקף בעמוד הפייסבוק שלו את היועצת המשפטית של המשטרה, איילת אליישר, שלטענתו מגנה על מפגיני בלפור: "הכירו את הבוסית האמיתית של משטרת ישראל – איילת אלישר – יועמ״שית המשטרה שקובעת להם מה מותר ומה אסור."

היא החליטה לקשור למשטרה את הידיים מול פרעות השמאל האנרכיסטי המאורגן ע״י איראן וגורמים זרים אחרים, שרודף את ראש הממשלה ממש עד לביתו כל שבוע כבר חצי שנה עם קללות ואיומים ולפידים.

עוד כותב יאיר: "היא דואגת שהמשטרה לא תוכל להגיב לפורעים הללו גם שהם מפרקים שוטרים במכות. היא דואגת שהמשטרה לא תנקוף אצבע כאשר ראש הממשלה נרדף לכל מקום בארץ, ע״י אנשים חולי נפש ובריונים אשר מקבלים מימון מאוהד ברק ומליארדרים נוספים. בפרעות השמאל, אותה אליישר דואגת שתהיה אנרכיה מוחלטת וחסימות כבישים ורעש נוראי עד אמצע הלילה למאות שכנים אומללים בירושלים וקיסריה."

לעומת זאת רק תנסו להתקרב כמה קילומטרים עם מגפון ליד הבית שלה, ליד הבית של מנדלבליט, או אסתר חיות. אדם שישב לבדו לפני מספר שבועות, על הספסל מתחת לבית של מנדלביט ודיבר נגדו בטלפון, נעצר על ידי המשטרה שלה.

מצד שני היא דואגת שאותה משטרה תפעיל יד ברזל, שמתאימה למדינות טוטליטריות, מול מפגיני ימין. שבוע שעבר לדוגמא, בהפגנה שמוחה על רצח של נער יהודי ע״י המשטרה ביו״ש , המשטרה פיזרה בכוח את ההפגנה ופירקה במכות את המפגינים.
אותו דבר בכל הפגנה של הימין בדרום ת״א, הפגנת חרדים והפגנות מתנחלים.

לסיום מאשים יאיר נתניהו: "חשוב לדעת שמאחורי הפיכת משטרת ישראל, למשטרה פוליטית באופן בוטה, דבר אשר מפרק לגורמים את החברה הישראלית- עומדת האישה הרעה הזאת!".

הכירו את הבוסית האמיתית של משטרת ישראל – איילת אלישר – יועמ״שית המשטרה שקובעת להם מה מותר ומה אסור. היא החליטה לקשור…

Posted by Yair Netanyahu on Saturday, December 26, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.