רצח הנער

עמית סגל: "צדק לאהוביה סנדק"

תמונה – אלבום משפחתי

זעם בימין:עימותים סוערים בין מפגיני ימין למשטרה במחאה מול המטה הארצי בירושלים, על הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל במהלך מרדף משטרתי בשבוע שעבר בבנימין. עד כה נפצעו 11 שוטרים במהלך המחאה סמוך למטה הארצי. רוכב אופנוע משטרתי נפגע בצווארו מאבן שהושלכה לעברו ושוטר נוסף נפגע מאבן בראשו, השניים פונו להמשך טיפול בבית החולים. שאר הפצועים טופלו במקום. עד כה עוכבו או נעצרו 21 מפגינים.

העיתונאי עמית סגל הגיב לאפליה בין מפגיני ימין ומפגיני בלפור: "שלא נדע ושלא יהיה חלילה – אבל אם לא נער גבעות בן 17 היה נהרג במהלך מרדף של שוטרים אלא מפגין בבלפור, יש תחושה שהמדינה הייתה רועדת. כמו בפרשת אלקיען, המסר הסמוי הוא שאם בדואי או נער גבעות מתו בידי שוטרים, כנראה שאיכשהו הגיע להם. "צדק לאהוביה סנדק".

ח"כ בצלאל סמוטריץ': "שתי הפגנות היו הערב בירושלים. אחת של מפגיני השמאל נגד נתניהו והשניה של אנשי ימין במחאה על מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל. המכתזיות נשלחו רק לאחת מהן. נחשו לבד לאיזו… אכיפה בברנית היא רשע ורשע צריך למגר! אני מתחייב!".

https://twitter.com/igal_malka/status/1342932637997027330?s=20

העיתונאי יוסי אלי מערוץ 13: "פרשים, מכתזיות, עצורים, ילדים חוטפים זרנוקים, אב עצור ולוקחים לו את התינוק: זה בהפגנת ימין ליד מטה הארצי. בבלפור? שירה. ואחרי זה יש חלק שמלינים על "אלימות משטרתית". בטח יתקפו אותי כאן "הייתה אלימות בצהרים" מעניין מה המשטרה הייתה עושה אם איזה נער גבעות היה מדליק מדורה ליד בית רה"מ".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!