מתרעננים

הליכוד בודק: מי מאלה אתם רוצים בליכוד?

תמונה – ארכיון גיא לרר
יעקב ברדוגו (צילום גל"צ)
רמי לוי (צילום ארכיון כאן 11)

בתגובה לפרישת הח"כים מהליכוד למפלגתו החדשה של גדעון סער, העיתונאי עקיבא נוביק חושף הערב את המועמדים שרה"מ נתניהו בודק בסקרים שפורסמו בימים האחרונים, שאפשר להכניס למפלגת 'הליכוד' לקראת הבחירות הקרובות.

סיוון רהב מאיר (צילום מסך פייסבוק)

בסקר האינטרנטי שהופץ נשאלו הגולשים לענות את דעתכם על העיתונאית סיון רהב, מגישת ערוץ 13 איילה חסון, הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט, המועמד לנשיאות יהורם גאון, איש העסקים רמי לוי, ינון מגל, יעקב ברדוגו, שרון גל שכבר כיהן כחבר כנסת במפלגתו של אביגדור ליברמן ופרש לפני מספר שנים.

איילה חסון הגיבה בזעם על הפצת שמה בסקר פוליטי: "השימוש בשמי לסקר לליכוד או לכל מפלגה אחרת בזוי. אני עיתונאית ללא משוא פנים וללא שיוך מפלגתי. מי ששרבב את שמי לסקר, עשה זאת מתוך מטרה אחת בלבד. לפגוע באמינות שלי."

ראש המוסד יוסי כהן (צילום מסך: כנס הרצליה)

עוד שאלה שהליכוד בדק בסקר שהופץ: מי פופולארי יותר לנשיאות, בוז׳י הרצוג או ראש המוסד יוסי כהן שפורש בעוד כחודש מראשות המוסד.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.