יישאר לבד?

הסוף: מיקי חיימוביץ' נזרקה מכחול לבן

תמונה – פייסבוק מיקי חיימוביץ'

לא רק אסף זמיר: יו"ר מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ הודיע הערב לח"כ מיקי חיימוביץ, שהיא לא תוכל להתמודד ברשימת המפלגה בבחירות הקרובות, זאת לאחר המרד הגדול של מספר ח"כים במפלגה נגד עמדת היו"ר בני גנץ בליל פיזור הכנסת. בראיון לערוץ הכנסת לא שללה חיימוביץ לרוץ לראשות עיריית תל אביב.

במקביל, בערוץ כאן דווח, כי גבי אשכנזי טרם החליט אם להישאר ברשימת כחול לבן או לפרוש לגמרי מהפוליטיקה. אשכנזי אף שוחח עם כמה ממקורביו על הקמת מפלגה עצמאית בראשותו.

ח"כ יחימוביץ' מסרה בתגובה: "פגשתי היום עם בני גנץ, וסיכמנו על סיום דרכנו הפוליטית המשותפת, ועל כך שלא אתמודד ברשימת כחול לבן לכנסת הקרובה. זוהי החלטה שאני שלמה איתה. אני חשה הקלה גדולה על ההצבעה שלי, שהובילה לפיזור הכנסת. כבר באותם הימים הפערים האידאולוגים בין דרכי ומצפוני לבין הדרך שבה הלך גנץ העמיקו עד שהפכו לבלתי ניתנים לגישור, ויצאתי מנקודת הנחה שלא אתמודד ברשימה בבחירות הבאות.

מצפוני שלם ואני גאה על הדרך שבה הצבעתי במטרה למנוע מנתניהו למרוח ולהרוויח עוד זמן בתפקידו, אחרי חצי שנה שבה ניהל את המדינה רק על פי האינטרס האישיים והפוליטיים שלו. אני מודה לגנץ על השותפות והאמון, ומודה לו על הזכות לנהל את ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת. אני מאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו

בהודעה שמסר גנץ נמסר: "יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ נפגש עם ח"כ מיקי חיימוביץ׳ ובתום שיחה אישית, סיכמו כי לא תכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות. גנץ איחל לחיימוביץ׳ הצלחה בהמשך דרכה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!