פוליטיקה ומשפחה

אמא של השרה יענקלביץ' במתקפה חריפה: "היא פייק"

תמונה – פייסבוק

לא נעים: עדי גלינסקי, אמא של שרת התפוצות עומר יענקלביץ' מגיבה בחריפות בראיון לינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM, על שידור תוכנית 'עובדה', שם נחשף כי בכיר במפלגת 'כחול לבן' שכר במהלך הבחירות האחרונות, משרד חקירות שעקב מספר חודשים אחרי השרה החרדית עומר יענקבליץ'.

שידור התוכנית עורר גל שמועות ברשת על היחסים בינה ליו"ר המפלגה 'כחול לבן גני גנץ. "אין עשן בלי אש. היא פייק אחד גדול, היא לא חרדית", תקפה האם הנסערת והורדה מהשידור לבקשת ינון מגל שהרגיש לא בנוח להתעסק ביחסים במשפחה וסיים את הראיון.

השרה יענקלביץ' הגיבה בעמוד הטוויטר שלה: "יש לי רק מסר אחד לכל התחקירנים והמשמיצים, לכל מי שמאבד צלם אנוש כדי להשיג רווח פוליטי או רייטינג: אני אמשיך בדרך שלי.למען האוכלוסיות המוחלשות,למען עם ישראל ומדינת ישראל. לעומת זאת,אתם תצטרכו להמשיך לחיות עם הרפש שלכם. מתוך חובת כיבוד הורים שקיימת גם במצבים הכי קשים, לא אתייחס מעבר לזה".


(צילום: מתוך פייסבוק רדיו 103FM)

העיתונאי יוסי דוידוב צייץ: "הייתי מעדיף להיות יתום ולא להיות בן לאמא כמו הטינופת שהתראיינה כעת אצל ינון מגל ובן כספית, אמא של יענקלביץ'. עומר, היא ביזתה את עצמה, רק את עצמה, תרגישי לגמרי בנח עם הנתק ממנה, לא הכל מצדיק שמירת קשר עם הורים. מזועזע עד עמקי נשמתי. חבל שלא הורדה משידור כבר בהתחלה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.