משבר הקורונה

טרגדיה: השפית רינת לוינסון אותרה ללא רוח חיים

תמונה – פייסבוק

טרגדיה בקריות: הטבחית והבעלים של קייטרינג רג'ין באיזור הצפון, רינת רג'ין לוינסון אותרה אמש כשהיא ללא רוח חיים. בעלה ניר לוינסון ספד לה: "רינת שלנו, עזבת אותנו בטרם עת מבלי להכין אותנו. השארת אותנו ללא אוויר וללא מילים. תמיד נזכור אותך עם החיוך המדהים, את האהבה ואת הנשמה הגדולה".

לפני כחודש פרסמה רג'ין פוסט בפייסבוק בו הלינה על תוצאות הסגר שמוטל עקב משבר הקורונה: "זהירות פוסט לא פופולרי. יותר מ2200 איש נפטרו מהקורונה. כואב הלב על כל אדם שאיבד חייו לוירוס. לכל אחד מהם יש משפחה, חברים, קולגות – שמרוסקים מלכתו.
ויש עוד מאות אלפים שנדבקו – לחלקם ההחלמה ממושכת ומתישה. מחלה מתעתעת, ללא פרוטוקול רפואי ידוע ומוכח לטיפול בה."

"שלא תתבלבלו. אני מקפידה על מסיכה, אין לי כבר עור על הידיים מרוב רחיצה, ריחוק פיזי ומיעוט הגעה למקומות הומים. לדעתי הלא מקצועית בעליל, יש וירוס, לא מגיפה. מדבק, לא ידוע, תוקפני עד קטלני. ועדיין יש עוד מחלות קטלניות בעולם שלא יודעים איך לטפל בהם. חייבים איכשהו לחזור לחיים לצד הוירוס הזה. מגיפה זו השפעת הספרדית, למשל, שקטלה 20 מיליון איש!! ברחבי העולם."

עוד כתבה רג'ין: "לא ספרנו את כל אלו שנפטרו מאז פרוץ הוירוס מהתקפי לב, אירועים מוחיים והתאבדויות – שכולם תוצאה ישירה של דרך הטיפול במשבר הזה. יתכן והם כמספר הנפטרים מהמחלה, יתכן שיותר. וכל הפוסט הזה הוא בשביל דבר אחד בלבד. עלינו ללמוד לחיות עם הפחד מהמחלה ולא להכנע לו. זה נכון גם למי שאמון על בריאות ופרנסת הציבור."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.