קונספירציות

יונית לוי תוהה: למה שלחה פייזר הרבה חיסונים לישראל

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

על רקע ההצלחה המסחררת של מדינת ישראל בהשגה והספקת חיסוני קורונה לאזרחי ישראל, מגישת המהדורה המרכזית יונית לוי מעוררת סערה ברשתות החברתיות על שאלה שהפנתה לד"ר שרון אלרועי פרייס במהלך ראיון בערוץ 12 באשר לחיסונים שהעבירה פייזר לישראל.

"אנחנו רואים את כמות החיסונים הבאמת גדולה שחברת פייזר שלחה לישראל, אנחנו רואים שישראל היא מקום ראשון בכמות המתחסנים לנפש, ברור שישראל היא גם חץ לוגיסטי, ונעשה גם מאמץ מאוד גדול כמו שאת אומרת של כל מערכות… יש גם משהו מעבר לזה? יש גם את חברת פייזר שאומרת, בוא ננסה במדינה הזאת נשלח הרבה מאוד חיסונים כדי לראות… מין מגרש ניסיוני כדי לראות איך זה עובד?", שאלה יונית את ד"ר שרון אלרועי.

הגולשים ברשתות החברתיות הגיבו במתקפה על השאלה הקונספרטיבית. עופר רץ הגיב: "אחר כך יעשו אייטם על איך נולדות קונספירציות ואיך אנשים מפחדים להתחסן. העיקר לא לתת קרדיט לנתניהו על הבאת החיסונים. תקשורת מופקרת".

ח"כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו התייחסה הבוקר לדיווח על גבר כבן 75 עם מחלות רקע קשות שמת כשעתיים לאחר קבלת החיסון: "זה בדיוק מה שהזהרתי מפניו. תפסיקו לדבר עם הציבור בצורה מתנשאת, גם ככה כ-50% מהציבור חושש מהחיסון, המקרה הזה רק מגביר את החששות. זו בדיוק הסיבה שדרשתי שימוע פומבי ושקוף על החיסונים כדי שכל אחד ישמע ויחליט אם הוא מתחסן או לא"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!