משבר כחול לבן

נשאר כמעט לבד: בנט מכחיש אחדות עם גנץ

תמונה – משרד הביטחון
לאחר שהתפטר בסערה ממפלגת 'כחול לבן', שר המשפטים אבי ניסנקורן מאשים את גנץ בניסיון לחבור לבנט. ואיזה תפקיד רוצה ליברמן בממשלה הבאה?

שר המשפטים אבי ניסנקורן שנטש בסערה את גנץ וחבר למפלגה החדשה של חולדאי, טוען בראיון ליובל קרני מידיעות אחרונות, כי החליט לעזוב את כחול לבן לאחר שיו״ר המפלגה גנץ תכנן חבירה לימינה של בנט לאחר שמפלגתו התפרקה.

העיתונאי עמית סגל דיווח, כי שר החוץ גבי אשכזני ככל הנראה ייודע כבר מחר על פסק זמן מהפוליטיקה.

ח"כ אביגדור ליברמן אמר בראיון לעודד בן-עמי: "אחרי הבחירות אדרוש את תפקיד שר האוצר. לשקם את כלכלת ישראל ואת החורבן הכלכלי. ידרוש גם את המשרד לביטחון פנים והבריאות לח"כ אלי אבידר".

ממפלגת ימינה נמסר בתגובה: "לא מתנהל מו״מ עם כחול לבן. כראש הממשלה נפתלי בנט יביא את השינוי בישראל ויוביל את שיקום הכלכלה ההרוסה, ויזמין לממשלתו כל מפלגה ציונית שתניח זמנית בצד את המחלוקות. ניסנקורן מנסה לתרץ את זגזוגיו ואין לנו קשר לכך."

שר הביטחון ויו״ר כחול לבן גנץ שוחח עם אבי ניסנקורן לאחר שפרש לחולדאי וביקש שיגיש את התפטרותו מתפקיד שר המשפטים: ״ניסנקורן בחר בית פוליטי חדש ומשכך מצופה שיתפטר מתפקידו. תיק המשפטים הוא מהנכסים החשובים של כחול לבן לשמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק במדינת ישראל וכפי שפעלנו עד כה, נמשיך גם בהמשך״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!