ברוכים הבאים

תיעוד מרגש: נתניהו קיבל את פולארד בישראל

תמונה – צילומים לע"מ

הסוף לפרשה: כ-30 שנה אחרי שנתפס והואשם בריגול והעברת מידע סודי לישראל, יונתן פולארד בן 66 נחת הבוקר בישראל יחד עם רעייתו אסתר והתקבלו בכבוד על ידי ראש הממשלה נתניהו בשדה התעופה.

ראש הממשלה פגש אותם בהתרגשות בכבש המטוס. הם אמרו יחד את הברכה: בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִּיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה.

ראש הממשלה נתניהו העניק ליונתן פולארד תעודת זהות ישראלית ואמר להם: "ברוך שובכם, כמה טוב שבאתם הביתה. עכשיו תוכלו להתחיל את החיים מחדש, בחופש ובאושר. עכשיו אתם בבית".

יונתן פולארד אמר: "אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. אנחנו מקווים להפוך לאזרחים פרודוקטיביים בהקדם האפשרי ולהמשיך בחיינו כאן. זו מדינה נהדרת. יש לה עתיד מזהיר. היא העתיד של העם היהודי ואנחנו לא הולכים לשום מקום".

יונתן ואסתר (צילום: ישראל היום)

עורך עיתון 'ישראל היום בועז ביסמוט צייץ בהתרגשות: ‏"ברוך הבא הביתה ג׳ונתן פולארד! אני במקצוע מ-1983 ואני חושב שזה הלילה המקצועי המרגש ביותר שלי!!!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!