בדרך לפוליטיקה?

דיווח: נתניהו שוקל לשריין את פולארד בליכוד

תמונה – לע"מ

שעות לאחר שנחת בישראל, כתבת 'מעריב' אנה ברסקי מדווחת כי ראש הממשלה נתניהו שוקל לשריין את האסיר לשעבר פולארד במפלגת הליכוד: "הכל בינתיים בגדר הגישושים, נתניהו שוקל לקדם את שריונו של פולארד במקום ה-5 ברשימה".

ארכיון לע"מ

ח"כ איוב קרא שחזר לכנסת אחרי פרישת אלקין מהליכוד, בירך על הצטרפות פולארד למרות הכחשת הליכוד: "למען נצחון נתניהו והימין, אני בעד שריון ראוי, מוצלח ויחידי ברשימת הליכוד עבור יהונתן פולארד ותומך בכל מאודי, מאידך מציע להפסיק את תופעת השריונים בכל כנסת שרובם היו כושלים. צריך לבטל את כול השריונים הנוספים ולצאת לפריימריס כמסורת הליכוד וכפי שקבע בית הדין של הליכוד ומי שראוי יבחר"

עוד כתב קרא: "פולארד איש ראוי ביותר, סיכן ושילם מחיר כבד בעד בטוחנה וקיומה של מדינת ישראל. ג'ונתן פולארד ברוך הבא לליכוד". ח"כ טיבי צייץ בתגובה: "אני בטוח שהממשל בוושינגטון יעריך את המחווה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.