העולם מצדיע

יאיר גולן: הצלחת מבצע החיסונים בגלל השמאל

תמונה – פייסבוק יאיר גולן

סגן הרמטכ״ל לשעבר ח״כ יאיר גולן מסרב לפרגן לראש הממשלה נתניהו שמוביל את מבצע החיסונים בישראל: "הצלחת מבצע החיסונים הוא הישג אדיר של השמאל. רק בזכות מערכת בריאות ציבורית איתנה, כזו שמאפשרת לכל אחד גישה מהירה ויעילה לשירותי בריאות, המבצע הלוגיסטי המורכב של חיסון מאות אלפי ישראלים נוחל כזו הצלחה. סוציאל דמוקרטיה במיטבה.

בתגובה לפוסט הציפו הגולשים בשאלות וביקורת נגד גולן: "כאשר בתי החולים הממשלתיים קורסים: "הייבוש של הנאו-ליברליזם האיום! הגדילו את התקציב רק פי שתיים בעשור האחרון, זה נורא!" כאשר קופות החולים בשיטת השוברים מצליחות: "הכל כמובן בזכות הסוציאליזם ששמו כאן אבותינו הרוחניים במפא"י. תצדיעו ותסתמו". נחי כתב: "לא הבנתי, אז מערכת הבריאות קורסת או הטובה בעולם?"

העיתונאי שמעון ריקלין כתב: "מערכת הבריאות שלנו היא אחת מפלאי תבל: שנים שהשמאל טוען שנתניהו הורס אותה ואז כשמגיעים החיסונים לקורונה השמאל מפאר משבח ומהלל את אותה מערכת. הזייה"

מוקדם יותר היום, במטרה ללמוד מהניסיון הישראלי המוצלח במבצע החיסונים, התקיימה מוקדם יותר היום שיחת ועידה בין משרד קנצלר אוסטריה, ומשרד הבריאות האוסטרי לבין אנשי המל"ל ומשרד הבריאות הישראלי, שהציגו את המודל הישראלי לביצוע מבצע החיסונים המורכב וענו על שאלות הצד האוסטרי.

עיתון הטלגרף פרסם הבוקר סיקור מיוחד על מבצע החיסונים בישראל: "ישראל חיסנה חצי מיליון בני אדם ב-9 ימים, 5.7% מהאוכלוסייה, פי 5 מבריטניה". איך בריטניה יכולה ללמוד מישראל. נתניהו חוסן בשידור חי, ועודד אחרים ללכת בעקבותיו. נתניהו מנהל את המערכה הטובה בעולם".

https://twitter.com/IamAdamStarr/status/1344221699131248641?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.