מוחמד מגיב

מבוכה: זה המתחסן המיליון שהצטלם עם נתניהו

תמונה – צילומים לע"מ

הרשת סוערת: לאחר שהצטלם בחגיגיות עם ראש הממשלה נתניהו בביקורו בסוף השבוע באום אל פאחם, והוכרז כמתחסן 'המיליון' של מדינת ישראל, מתברר כי מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין, בן ה- 66, הוא לכאורה רוצח משוחרר שריצה בעבר עונש מאסר של 20 שנה. על פי הדיווח ב'כאן חדשות', ג'בארין הורשע ברצח של שני בני אדם, לפני יותר מ-20 שנים וריצה עונש מאסר.

ח"כ נפתלי בנט תקף: "הבעיה איננה שראש הממשלה הצטלם בטעות עם רוצח, אלא שהוא חבר בכוונת תחילה למנצור עבאס ומפלגת רע״מ שתומכים במחבלים רוצחים."

בראיון לינון מגל ובן כספית ברדיו 103 הגיב מוחמד ג'בארין: "אני מאוכזב מאוד, נעלבתי. כולם אומרים עכשיו שאני רוצח ועבריין, אבל אני זרקתי את העבר שלי לפני 30 שנה. היום אני זקן. כולם חופרים ומחפשים דברים מ'בית הקברות'. אפשר להיכנס בנתניהו, אבל לא דרכי".

העיתונאית יערה זרד תקפה: "חשבתי שכבר ראיתי הכל אבל הדרך שבה התקשורת מקטינה מבצע חיסונים חסר תקדים, הצלחה מטאורית של מדינה קטנה על פני כל העולם, היא הדוגמה הטובה ביותר לשפל שבו התקשורת נמצאת. עכשיו מדברים על עברו הפלילי של המחוסן המיליון. זה אפילו לא חדשות. שרלטנים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.