התנצלות מביכה

לא רוצח: ערוץ 'כאן' מתנצלים בפני המתחסן המיליון

תמונה – צילומים כאן חדשות

יממה אחרי שפרסמו שהוא רוצח משוחרר, ערוץ 'כאן חדשות' מפרסמים כתבת התנצלות בפני מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין, המתחסן המיליון שהצטלם עם ראש הממשלה נתניהו בביקורו באום אל פאחם והואשם כי רצח בעבר שני בני אדם. בראיון לרפי רשף בערוץ 12 אמר מוחמד כי יצביע בבחירות הקרובות לנתניהו בגלל ההשפלה שעבר.

בכתבה שפרסם הכתב ערן זינגר נכתב: "יומיים לאחר מכן, מסר לי אחד ממקורותי, שהאזרח שהתחסן הוא עבריין מורשע, שנשא עונש מאסר של על רצח. בבדיקה שעשתה אורלי אלקלעי, הכתבת שלנו בעמקים, עם מקורותיה, המידע הוצלב ונאמר שהוא נכון. גם אליי וגם אל אורלי הגיעו פרטים זהים על המקרה, ממקורות לא זהים. אורלי ואני דיווחנו על המידע בכותרת: פרסום ראשון: המתחסן המיליון, שהצטלם עם רה״מ באום אל פחם – רוצח משוחרר."

עוד נכתב בכתבת ההתנצלות: "טעינו בכך ששידרנו את הידיעה בלי קבלת תגובה ממר ג'בארין. חשבנו שהמידע שבידינו מוצלב ומאומת דיו, הסתמכנו על מקורות שלנו, חלקם כאלה שאנחנו עובדים מולם שנים – ועל כך אנו מתנצלים מעומק ליבנו בפני ג'בארין ובפני צרכני כאן חדשות. עם זאת, אנו חושבים שהיתה חשיבות בשידור הפרטים המהותיים: אדם שנשא עונש מאסר ממושך על עבירות חמורות עמד בקרבתו של ראש הממשלה, בלי שאיש בסביבתו יידע על דבר על האיש ועל עברו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.