הפרשן המקלל

אביעד גליקמן נגד הרב קניבסקי: "רוצחים"

תמונה – צילום מסך

סערה: הרבי מויזניץ יוצא במתקפה נגד תקנות הממשלה: "הלימודים זה חיוני, יש בעל הבית בויז'ניץ, שמו ישראל הגר למי שיש בעיה שיפנה אליו. ממחר לא רוצה לשמוע משום מוסד חינוך שסגור".

פרשן ערוץ 13 אביעד גליקמן הגיב בחריפות בסדרת ציוצים קשים נגד מנהיגי הציבור החרדי: "‏אני מקווה שביום מן הימים שיגיע יומם של הרב קנייבסקי (ויענקי כמובן), האדמור מויזניץ, עוזריהם. מקורביהם ודומיהם לעלות לבית דין של מעלה, אלוהים ישלם להם על מעשיהם וישלח אותם בבעיטה למקום שהנשמה שלהם רק תסבול.

עוד כתב גליקמן: "ובאותה הזדמנות ישלם גם לכל הפוליטיקאים החרדים (אגודת ישראל) על שתיקתם ‏הרועמת. הרבנים האלה הם פשוט רוצחים. חד וחלק. בלי שאלה בכלל. לשלול עכשיו את כל התקציבים שלהם וכמה שיותר מהר. אלו הם פנייך מדינת ישראל (וראש ממשלה שכמובן מבקש רשות ואישור מראש הממשלה האמיתי)". צייץ גליקמן.

לאחר אלפי הודעות נאצה שקיבל בסלולורי שלו הסיר גליקמן את הציוץ והתנצל: "לגבי הציוץ שמחקתי קודם: הדברים נאמרו מתוך כאב על יותר מאלף איש ששוכבים במצב קשה ועל מתים רבים. כולנו חייבים לשמור ולהשמר. אני מתנצל אם מישהו נפגע מדברי."

העיתונאי עמית סגל הצטרף לביקורת נגד החלטת האדמו"ר מויזניץ'.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!