התפרקות

דיווח: השר עמיר פרץ פורש ממפלגת 'העבודה'

תמונה – מפלגת העבודה

יומיים לאחר שמירב מיכאלי נבחרה לראשות מפלגת העבודה, יו"ר המפלגה לשעבר ח"כ עמיר פרץ פורש מהמפלגה ומהכנסת אך ימשיך לכהן כשר מטעם 'כחול לבן'.

במכתב ההתפטרות תקף פרץ את מיכאלי: "מאז החליטה ועידת מפלגת העבודה לאשר את הצטרפותנו לממשלה, המשכת לפעול בניגוד להחלטת הוועידה, ואף הצבעת פעם אחר פעם נגד החלטות המפלגה. לא די בכך, השתמשת בשפה בוטה וחסרת מעצורים נגדי ונגד השר איציק שמולי, ונגד חברי הוועידה שזכו ממך לזלזול וכינויי גנאי".

עוד כתב פרץ: "כשהדבר נגע לאינטרס האישי הצר שלך, כמו בהצבעה לבחירתך כחברה בוועדה למינוי דיינים, ביקשת את תמיכתי ותמיכת חברי הקואליציה – ואותה אכן קיבלת. במשך כל תקופה זו היו אליי פניות שדרשו להכריז עלייך כ'פורשת' וסירבתי לנקוט נגדך בפעולה זו, מתוך תפיסה של הזכות לקיום שיח דמוקרטי. אין לי כל כוונה להיגרר לקמפיין השנאה שאת מייצרת בימים אלה. מכיוון שהודעתי שאינני מתכוון להיכלל בשום רשימה לכנסת ה- 24.

לסיום הבהיר פרץ כי אינו מתכוון להתפטר מתפקידו כשר בממשלה: "מאחר שמדובר בממשלת מעבר, שכל עזיבה של שר השייך לגוש המרכז-שמאל בה רק מחזקת את גוש הימין, החלטתי להיענות לבקשתו של ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון, בני גנץ, ולהמשיך ולמלא את תפקידי כשר הכלכלה והתעשייה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.